DreamLovers

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda & Tilde - 30 augusti 2011 16:49

Hejsan idag har jag varit i skolan;)


Jag fick nyss reda på att Tilly inte ville göra svenska upgiften tilsammans med mig:(

Nu får jag göra det själv! Fy på dig Tilly  


Japp 


Vi ses/


DreamLovers

Amanda  

Av Amanda & Tilde - 29 augusti 2011 16:20

Hejsan


Nu är jag hos min kompis Tilly och vi ska nu ut och ta bilder på Tilly till hennes blogg som heter http://tillys.bloggplatsen.se/

Checka in där någon gång gärna


Vi ses/


DreamLovers

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 28 augusti 2011 20:09

Just nu sitter jag här i sängen<3 Och kollar på lite tv;)


Men jag tänkte att jag skulle ta några syltkakor<3


 

Vi ses/


DreamLovers

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 27 augusti 2011 19:22

Halloj<3


Idag ska Amanda och jag sova över och snart ska vi äta och sedan titta på Fångarna på Fortet.


Dom som ska tävla mot varandra är Anna Anka och hennes lag vs Babsans lag.


Det kommer nog att bli roligt att titta på;)<3


  


Vi hörs!<3

DreamLovers

Tilde & Amanda


Vårt humör idag:   

Av Amanda & Tilde - 25 augusti 2011 19:06

Hej läsare   


Nu är det äntligen snart Fredag och efter det helg.....!


Längtar ni lika mycket som jag eller?????


I present när jag fyllde år fick jag:


Kläder, spel, Never say Never fimen, och sedan så fick jag biljetter till en Rihanna konsert i Malmö, ska bli skit kul<333


Ha det bra /

DreamLovers

Tilde




Av Amanda & Tilde - 24 augusti 2011 17:04

Grattis på födelsedagen bästa kompis.


Hoppas du får många presenter och en rolig dag idag!!


Grattis


Grattis


Grattis...!


Vi ses/


DreamLovers/

Amanda

Av Amanda & Tilde - 23 augusti 2011 19:04

Tjenixen<333


Idag har vi haft gympa i skolan och då sprang vi en kilometer och lite till.


När alla kom fram var dom helt slut och jag och några andra av mina kompisar lag och bara ner på marken!


Blev trött men det var andån kul<3


Imon fyller jag 12 år och då kommer jag visa er lite saker som ( kanske ) får.........:)<333


Have it good!


DreamLovers

Tilde   


Av Amanda & Tilde - 22 augusti 2011 18:52

Japp idag har det varit en lång tråkig dag!


Bara kollat på tv idag:)

 

Vi ses/


DreamLovers

Amanda

Skapa flashcards