DreamLovers

Alla inlägg under september 2011

Av Amanda & Tilde - 28 september 2011 20:48

Idag har jag varit på skopunkten,

Och har hittat två par skor som är riktigt snygga och sköna!

Dom är båda svarta med snören;)


  Nice;)

  cool!


Vi ses/


DreamLovers!

Amanda<3

Av Amanda & Tilde - 28 september 2011 20:45

Hejsan i går var jag hos optikern och prövade linser.

Jag har gjort många ögon undersökningar och prövat tre olika sorters linser jag ska dit imorgon också;)


 


Vi ses/


DreamLovers!

Amanda<3

Av Amanda & Tilde - 25 september 2011 18:55

  Hej<3    


Här kommer lite information om mina två dagar som har varit nu:!

Igår så hade vi kalas för Mamma för imorgon så fyller hon år!<3


Det blev en lyckad kväll med mycket skratt & kul!

" Hahahahah "


Nu har min minsta kusin varit hemma hos oss och ätit, och då gick vi runt

med hennes nya dockvagn blandannat......!

Nu har vi med varit ute och tagit bilder till vår nya tavla på mig och Teo

( min lillebror ) .



Japp, då var det väll dags för mig att gå min väg......!<3


Men ha det bra och ses snart med annat kul<3


Dreamlovers

Tilde


Mitt humör idag:   

Av Amanda & Tilde - 23 september 2011 13:30

Hej<3Hej


Har precis varit hos frissan och plattat håret, ijusa slingor och

klippt topparna!


Ja, här får ni se:



Före:

  Och efter:  

Skillnad eller?

Kommentera vad som tycks!


DreamLovers

Tilde<3



Mitt humör idag:   

Av Amanda & Tilde - 23 september 2011 12:17

Idag hade vi skoljoggen:)


Vi började 08.45 och slutade nu


Vi sprang fem varv om banan var 1500m;)


Nu ska jag bara kolla på tv det sk bli så skönt:)

 

Trevlig helg!


Vi ses/

DreamLovera

Amanda;)

Av Amanda & Tilde - 21 september 2011 17:10

Hej<3


Är nu hemma från skolan med en del att göra tillexempel:,

Glosförhör, Tabelltest mm

Håller på att öva!<3


Igår fick jag mitt senaste nummer av Julia & den var väldigt bra!

Där stog det blandannat om Kändisar, Horoskåp mm


Ja men detta var en av dagens " Bloggning " .......<3:D


Japp, jag måste gå men ha det bra & KUL!!!!!


DreamLovers

Tilde<3


Mitt humör idag:   

Av Amanda & Tilde - 20 september 2011 16:11

Hej


Här kommer en snabb bloggning eftersom att jag snart ska iväg på min

dansträning & det ska bli väldigt kul!!!


Låter det kul?


Japp då måste jag köra men vi ses!


DreamLovers

Tilde<3

Av Amanda & Tilde - 20 september 2011 10:02

Godmorgon!


Jag är hemma idag med som inte är så jätte roligt.

Jag ska äta frukost nu men bloggar senare idag också:)


Hä är en liten bild:


 




Vi ses/


DreamLovers

Amanda<3


Ovido - Quiz & Flashcards