DreamLovers

Alla inlägg under oktober 2011

Av Amanda & Tilde - 31 oktober 2011 09:57

Hejsan<3


Nu är det Höstlov med ledighet & roliga saker som man brukar hitta på

under de flesta lov.

Idag så ska vi åka till Malmö och på kvällen ska jag och Mamma åka och titta

på Rihanna-konserten." Det ska bli jätte kul "

Men innan det så ska vi hämta min kusin Nellie från dagis och vara hemma hos dom och sova där inatt,

och imon så ska vi nog åka till Aqua Kul ( Ett badhus i Malmö ).


Igår så var vi på Joe Labero showen här i Kristianstad!

Det var jätte kul och han gjorde allt från att få folk att sväva & och få saker att försvinna och byta platser.

Tyvär så fick man inte ta bilder inne vid scenen   


Men vi fick bilder och autografer!

Här är lite bilder:


         


Ha det bra så ses vi snart/


DreamLovers

Tilde:)

Av Amanda & Tilde - 30 oktober 2011 11:30

HejsanSvejsan!


Nu kom jag och Maja nyss in för att ha spelat badminton men nu började det regna<3

Men jag vann ju såklart!! (1:a)


Men snart så ska min kusin och jag va.

Eller vi ska höras av efter att hon skulle göra en sak<3


 


Vi ses/


DreamLovers!

Amanda<3

Av Amanda & Tilde - 29 oktober 2011 16:43

Lalandia 2006:



Sommaren 2011:


   


Vi ses/


DreamLovers

Amanda;)

Av Amanda & Tilde - 29 oktober 2011 16:41


Tröja: Gekås

Byxor: Kappahl


Hoppas ni gillade det<3


Vi ses/


DreamLovers

Amanda<3

 
Av Amanda & Tilde - 28 oktober 2011 18:47

En härlig sommar 2011:



       



Ha ett trevligt lov!!


DreamLovers/


Amaanda<3

Av Amanda & Tilde - 28 oktober 2011 18:41

Äntligen ett långt skönt novemberlov framför oss!


Nästa söndag ska vi till turningtorso och fotograferas:)


Jag ska ta bilder som jag kommer lägga upp på bloggen<3

Nu är mamma och hämtar pizza och Sebastian och Matilda står vid dörren.


Sen blir det hyrfilm med godis och chips.


Jag ska skapa en ny kategorie som heter Dagens arkivbild.

Ibland kommer flera bilder;)


Forsätt ha en trevlig helg/


Amanda<3


Av Amanda & Tilde - 26 oktober 2011 10:54

Just nu så sitter jag hemma i soffan och halv sover!

Och kollar på lite TV.

Men det är snart Halloween så är här två smink tips till Halloween:


Spider - makeup



Flower - makeup<3



Vi ses/


DreamLovers!

Amanda<3

Av Amanda & Tilde - 23 oktober 2011 17:11

Hej alla läsare!


Idag så har jag varit med Amandas familj på Ikea i Älmhult.

Där gick vi runt och shoppade lite olika saker, fikade mm.


Jag köpte i alla fall ett nytt täcke och muffinsformar som vi kan baka med hemma.


Nu är jag hemma hos min Mormor & Morfar på middag och nu väntar en god efterätt.


Nästa vecka så kommer det in lite prov i skolarbetet så det blir nog inte så

mycket bloggning, men jag ska försöka hinna med lite i alla fall.


Ha det bra så ses vi snart på Bloggen


 


DreamLovers

Tilde


Mitt humör idag:    

Ovido - Quiz & Flashcards