DreamLovers

Alla inlägg under november 2011

Av Amanda & Tilde - 29 november 2011 17:16

Nu målar vi om i vardagsrummet har köpt soffa som kommer om några veckor så nu bakom mig målar pappa väggen vit för tredje gången rätt dålig färg så har målat många gånger;)


Vi har också köpt en tv-bänk lägger in bilder på det när det är klart men senare ikväll ska jag iväg till badminton träning med Tilly som vi ska hämta på vägen<3

Soffan heter Liverpool, Yeah coolt va;)


Men nu ska jag äta innan vi åker!


Vi ses/

DreamLovers!

Amanda<3

Av Amanda & Tilde - 27 november 2011 20:05

Nu är det första advent och det blåser här hos mig så teven hackar lite men kanske ska spela lite kort om strömmen går men idag är de första advent;)


Har tyvvär ingen bild idag<3

Men kanske nästa gång:)


Vi ses/

DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 27 november 2011 14:18

Hej Läsare


Idag är det första Advent och det känns skönt att ÄNTLIGEN få sätta upp julpyntet och tända

adventsljustaken!


Nu ska jag snabbt berätta om dagarna som varit:

Fredags:

Denna Fredagen så var det Dansuppvisning i Kristianstad Arena och det blev en lyckad kväll!

Med både Danser, Applåder och mycket kul<3

Ska nog gå där nästa år också!


Igår:

Igår så var först min kusin hemma hos oss och då bakade vi både Pepparkakor & Lussebullar.

Det var mysigt och kakorna & bullarna blev väldigt lyckade<3.

Sedan på kvällen så var jag och min kompis på Breaking Dawn   

" Filmen var skit bra "

Men det tråkiga var att slutet får man se i nästa film som är del 2. Längtar!


Här är en bilde från Lussebullarna vi bakade:


 


Och lite pynt blev det också:


 


Ha det bra så ses vi snart!<3


DreamLovers

Tilde :)

Av Amanda & Tilde - 20 november 2011 12:32

Hejsan


Nu idag så har precis våra komisar som har sovit över här åkt hem!

Igår kväll när dom var har så spelade vi pingis i källaren och det var jätte kul.

" Det blev mycket skratt "


Idag så ska jag inte göra något speciellt, kanske läxa eller fixa lite saker och sånt.


Här kommer en bild från Dagens Arkivbild som är från Paris 2007.


 

Vi ses/


DreamLovers

Tilde<3

Av Amanda & Tilde - 20 november 2011 12:22

Grattis Amanda!<3


Grattis bästis och hoppas din dag blir kul med mycket presenter!


Grattis

Grattis

Grattis!


Från Tilde<3


Dreamlovers

Tilde!

Av Amanda & Tilde - 19 november 2011 12:23

Hejsan på er<3


Det var rätt så länge sedan jag bloggade så förlåt men tänkte berätta nu om min fredag och lördagen idag<3


Fredagen:


Clara (Majas bästis) var här och sovde över till Lördagen, Vi hade fondue med kött *Gott*

Här är en bild på när vi hade fondue:


 


Det var rätt så trångt att få ner alla pinnarna för vi hade två var och vi var fem stycken.

Och sedan så var vi bara inne på datorn hela tiden;)


Lördagen:


Den är ju nu så jag passar på att säga "Trevlig Helg"

Men idag ska vi ha vuxen-kalas för mig som fyller tretton år imorgon;))

Vi hämtade även tårtan och handlade igår det blev många kassar, och tårtan bakade min moster (Petra) för hon jobbar på konditori<3

Men här är den goda marsipan trårtan!:


*Mumms den kommer gå åt ikväll*


Men vi ses i nästa inlägg.


Vi ses/


DreamLovers<3

Amanda! 


Av Amanda & Tilde - 12 november 2011 11:59

Hej Allihopa!


Nu är det helg och jag slår vad om att det kommer bli riktigt kul.


Om en liten stund så ska jag hem till Amanda ( Min kusin ) och hennes storasysters kalas!

Jag ska vara där själv för min Mamma och hennes kompis ska ha 40-årsfest hemma hos oss idag för deras

kompisar, och då ska jag och Teo vara hos en kompis.

Teo han ska sova hos sin kompis och jag hos Amanda!


Imorgon så kommer jag och min Dansgrupp åka till Malmö och titta på

dansföreställningen Haze.

Vi ska åka tåg dit och tillbaka och efter showen så ska vi vara med i en workshop där man

får dansa med dansarna och testa på några danser som var med under showen.

" Lovar att berätta hur det var "


  


Ha det bra och ses snart på bloggen<3


DreamLovers

Tilde :)


Av Amanda & Tilde - 8 november 2011 16:50

Hejsan och förlåt att jag inte har bloggat in The Studio bildern men här kommer dom äntligen:)


Först kommer Jag ´sedan Maja min lilla syster<3 och sen Mamma och sist kommer jag ock min syster<3


Om ni undrar vad jag har på ögat är det en vagel<3

       



Vi ses/


DreamLovers<3

Amanda!

Ovido - Quiz & Flashcards