DreamLovers

Alla inlägg under december 2011

Av Amanda & Tilde - 27 december 2011 20:47

Hello ;)))


Idag så har jag varit på badhuset min mina två kompisar ovh vi hade jätte kul<3.

Vi badade på TivoliBadet och efter det så åkte jag och min kompis hem till henne och vi va!<3


Sedan har vi ätit lite mat hos Mormor & Morfar och träffat lilla Nellie.


Snart så kommer jag inte att kunna blogga så då kommer Amanda blogga istället!.


Finns inte så mycket mer att skriva om nu men ha det gött/


DreamLovers

Tilde (L)

Av Amanda & Tilde - 24 december 2011 11:59

Hej Alla!<3


 Idag är det äntligen julafton och det känns så skönt. Igår så firade vi jul med min Mormor,Morfar och min Morbror ochhans familj!!!!

Idag så ska vi fira med Pappas släckt och det ska bli jätte kul!Jag lovar att skriva mer om Julen när den varit.Bilder blir det nog också:)


Ha en riktigt God Jul önskar vi från DreamLovers

Ha det bra/Tilde


  

Av Amanda & Tilde - 23 december 2011 11:54

Hejsan det var länge sedan..!


Och idag är det lille jul dagen för julafton..<3

Idag kommer min storebror och hans familj ikväll;)

Det ska bli roligt och vi ska äta pepparkakscheescake Mumms*   



Glitter Tomte!  

 



Vi ses/


DreamLovers

Amanda :)

Av Amanda & Tilde - 22 december 2011 10:14

Hejsan :)


Nu är det Jullov och det ska bli skönt med alla Julklappar, Släkten, Julafton och allt annat som är på

Julen. <3


Igår så var vi och tittade på Amanda & Robin som var på Stan igår!

Först så pratade de lite och sen sjöng det låtar och sedan blev det skivsingering.


Jag fick Amandas autograf och Teo fick Robins, och så fick vi vars en affisch.


Här kommer lite bilder:


Teo fick en autograf av Robin Stjernberg!:

 


AMANDA FONDELL <3

 



   


En skiva singerad av Amanda! GLAAD!<3

 


Vi ses/


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 16 december 2011 17:59

Hej Bloggen ;)


Sorry, att det inte har varit så mycket bloggande denna vecka med det har varit

mycket repetioner med dansen och massa annat.


Men, här kommer lite info och mina dagar:


I Onsdags så var vi på Genrep med vår Dansföreställning VinterVitt.   

Då fick vi gå igenom allt med Kläder och Ljus och även ordningen, Vi var borta länge och alla laddade vi

inför Morgondagens " Stora " Premiär <3


Igår:

Japp igår smällde det! Premiären för VinterVitt med allt på plats. :)

Vänner och Familj var och tittade på mig och alla andra på Föreställningen.

Det blev faktiskt en lyckad kväll med allt på sin plats ( Amanda och hennes Mamma var också och tittade på Showen ).


Imorgon så blir det två föreställngar och är laddad till 1000 :::))))


DreamLovers

Tilde


<3




Av Amanda & Tilde - 11 december 2011 13:15

Hej nu är verkliglen julstämningen inne<3

Jag lyssnar på julmusik medan vi bakar lussebullar:)

Lussebullarna får ni se senare idag.


Men vi har satt upp vår tvbänk det blev inga bra bilder så jag tog från nätet istället<3

 




Vi ses/


DreamLovers!

Amanda


Last Crhistmas i give you my heart and very next day ......  

Av Amanda & Tilde - 10 december 2011 17:40

Hejsan på er :)


Idag så har det varit en rolig och energifylld dag!.

Imorse så gick jag Mamma & Teo och grattade Pappa eftersom Pappa fyller år idag<3

" Grattis ännu en gång Pappa "


Efter det så har jag varit på Danskompaniet och då så övade vi på vår show VinterVitt som

vi ska uppträda på Torsdag <3

Det var kul men nu är man ganska trött! :)


Snart så kommer Farmor, Farfar, Mormor och Morfar hit för att gratta Pappa!<3


Vi ses/


Dreamlovers

Tilde ;)

  

Av Amanda & Tilde - 9 december 2011 16:48

Hejsan Hoppsan ;)


Nu så är Amanda hemma hos mig ( Tilde ) och vi har precis fixat bloggen med lite juldetaljer

och en ny header!<3


" Hoppas ni gillar den "


Har inte så mycket mer att skriva om nu men vi ses sen....!<3


DreamLovers

Tilde & Amanda :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards