DreamLovers

Alla inlägg under februari 2012

Av Amanda & Tilde - 29 februari 2012 19:21

Hej ;)) Idag har jag inte gjort något speciellt, efter skolan så var jag hemma & gjorde lite blandat!! Ska försöka blogga mer imorgon <3 Då ses vi /DreamLovers. Tilde. <3

Av Amanda & Tilde - 28 februari 2012 19:08

Hello !!!


Då var det kväll & snart blir det lite TV tittande mm.

" Det känns verkligen att dagarna går fort när man tänker efter "


Känner mig lite hängig nu & trött, men får hoppas att det går över snart !  ):


Men ni får ha det så bra nu så ses vi snart /


DreamLovers

Tilde


♥♥♥



Av Amanda & Tilde - 28 februari 2012 15:40

Hejsan ♥


Just nu så gör jag inget speciellt bara är på datan lite & lyssnar på musik ♥


Denna vecka har vi typ inga läxor i skolan, så det känns väldigt bra att i inte ha för mycket läxor

första veckan.


 

Ha det RIKTIGT bra nu/


DreamLovers

Tilde ♥

Av Amanda & Tilde - 27 februari 2012 20:45

Hej ♥


Ikväll så har jag varit och tränat Modern Dans & det var jätte kul!, det var extra kul

när min kompis hängde med och tittade på....!


" Det är ju alltid kul med sällskap "


Nu ska jag titta lite på TV bara ♥


Vi ses snart/


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 27 februari 2012 20:03

Japp idag är det väl bara en helt vanlig dag varit i skolan och lite hos en kompis och komma hem äta och inte mycket mer. . . !


Vänta nu kommer jag ihåg jag har fått två nya mobil skal ett rosa glittrigt och ett vitt med blommor! Men min kamera är ut laddad så tar foto imorgon och säter kameran på laddning ♥


 


Vi ses


DreamLovers

Amanda 

Av Amanda & Tilde - 26 februari 2012 20:02

Halloj


Idag så har man varit på Kalas hos söta kusinen som fyller 2 år ♥ Grattis !!


Imorgon så börjar skolan igen, just nu så längtar man redan till nästa helg känns det som!


Men imorgon är det ju dansträning på kvällen så det ska bli skoj ♥


  



Ha det riktigt gött nu allihopa !!!


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 26 februari 2012 16:36

Japp imorgon är det tyvvär skola efter ett skönt sportlov men man har gjort roliga saker ♥


Jag glömde att lägga upp bild på äppelpajen för sen såg vi på Melodifestivalen och tiden flög bara iväg...


 



Vi ses snart/


DreamLovers

Amanda ♥



Av Amanda & Tilde - 25 februari 2012 22:10

Tjena <3


Innan Melodifestivalen så var vi & shoppade lite på stan i Malmö ♥


Här kommer lite kläder jag köpte från Gina Tricot:



   


    


Vi ses allihopa och ha det bra nu :)


DreamLovers

Tilde   ♥ ♥

Ovido - Quiz & Flashcards