DreamLovers

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda & Tilde - 31 mars 2012 19:59

Hejsan ♥


Idag så har vi bakat och då gjorde vi muffins med super söt dekoration.

Väldigt kul.


Sedan nu så har vi tittat en liten bit på Titanic & nu ska vi nog gå ut och göra

lite saker!


Här kommer bilder på våra Muffins :D



           


Ha det bra så ses vi/


DreamLovers

Amanda & Tilde


Av Amanda & Tilde - 31 mars 2012 14:34

Hej ♥


Nu så har vi fixat en ny Header på bloggen, nöjda blev vi !


Vi har tagit foton till vår nya Header som vi fixat & nu ska vi nog gå ut lite .


 


Men ha det bra /


DreamLovers

Tilde


Av Amanda & Tilde - 30 mars 2012 19:53

Hejsan på er ♥


Nu så är det Fredag & Äntligen Loov !!

Ska bli väldigt skönt med lite ledighet nu, och få göra lite var man vill utan att tänka på läxor.


Idag har vi varit och gjort lite ärenden först & då köpte vi ett par nya roller

till mig.

Mina var för små . . . .


Sedan nu på kvällen så har vi ätit Pizza från La Finestra. Väldigt Gott !



       


Ha en bra kväll ♥


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 30 mars 2012 15:56

Iallafall snart är de det......


Ska inte göra något specillet på påsklovet men vi får se. . . . ♥


Idag ska jag hem till min kusin han fyller 14 år så vi ska dit ikväll :D

Men idag har vi haft innebandy CUP idag och tyvvär kom vi sist men det var väldigt KUL!!!!!!!!


 



Ha det BRA!


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 29 mars 2012 17:09

. . . . . . till Klubbens tjärnor för att titta på Teo ( han ska uppträda med skolan ).


Snart så är det ju Fredag & det känns skönt, och efter fredag är det lov.

Har inget speciellt som jag ska göra men vi får se, ska nog va med kompisar & träffa släkten.


Sen så har vi hadt lite prov idag och sen så spelade vi Handboll på idrotten.


Har inte så mycket mer att skriva om nu!



 


Men vi hörs/


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 28 mars 2012 20:15

Här är två bilder från Vintern 2009: Jag och min kusin (Frida)


   


Haha fin bild XD


Vi ses/


DreamLovers

Amanda ♥ 

Av Amanda & Tilde - 28 mars 2012 20:13

Hejsan förlåt men jag hann inte blogga igår. . . . Men idag bloggar jag iallafall. . . . !


Idag har mamm köpt makaroner sådana som Tilde hade för inte så länge sedan ♥

Men nu måste jag gå har liksom geografi prov imorgon och måste plugga 


   


Ha det BÄST!!


DreamLovers

Amanda ♥

Ovido - Quiz & Flashcards