DreamLovers

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda & Tilde - 30 april 2012 16:17

Hejsan Igår fick jag mina Annanas gubbar och bara längtar efter att dem ska slå ut!


Det är Annanas som ser ut som jordgubbar COOOLT tycker iallafall jag!

Jag fick dem igår och och nu står dem i mitt Fönster!


Om ni vill se hur dem ser ut när dem är klara kan ni söka på Google Bilder på Annanas Gubbar!


Ha det Bra!


DreamLovers

Amanda ♥



Av Amanda & Tilde - 30 april 2012 16:13

idag så har jag varit på Synundersökning eftersom jag får ont i huvudet väldigt ofta men det var inget med synen så vi får forska vidare!


Jag har även varit på EPE där min Mobror jobbar och hälsade på sedan åkte vi till stan och senare idag är det ju Majbål. Då ska jag och Maja upp til Brasan någon timme och där ska jag träffa Linnea och Tilly då!


men annars ska jag nog inte göra så mycket har jag tänkt! ♥


   




Ha det BÄST!!!


Dreamlovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 30 april 2012 16:10

Hejsan eftersom jag har nyss städat mitt rum så tänkte jag visa bilder på det!


Det var någon som ville att vi skulle lägga ut foton på våran rum så jag fotade mitt idag och här kommer mitt rum!


             


Fint!


Vi ses senare/


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 30 april 2012 16:06

Idag var jag i Stan och shoppade lite!


Från början var det bara tänkt att jag skulle köpa en pösig vit tröja men det blev mer än bara tröjan kan jag säga!


Jag köpte:


En Jumpsuit med blommor

Ett par jeans

En fondation Mousse

En svamp till den.

Och ett Halsband med fjädrar!


 


       


Ha det Bra!

Av Amanda & Tilde - 30 april 2012 16:02

Hejsan allesammans i Frdags fyllde Maja min lillasyster år så tänkte jag lägga upp lite bilder nu!


   


Då blev hon nöjd!


Vi ses/


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 29 april 2012 21:04

Hejsan


Idag så är det Dansens Dag & vi uppträde på Konserthuset. Jag var med i två

danser.


Vi var där först och repade lite, sen så stack vi & åt lunch på stan i parken, sen

var det dags för repade vi lite till tills det var dags.


Det var såå himla kul & det blev verkligen bra!!



 


Imorgon så är det ju Valborg & då ska vi va hos min kusin.

Ska dit lite innan med ♥


Ha det bäst /


DreamLovers

Tildisen



Av Amanda & Tilde - 27 april 2012 20:16

Hejsan


Idag så har det varit en fin dag med fint väder och jag har gjort roliga grejer.


Efter skolan så var jag, Mamma & Teo en runda på stan & då handlade

jag två saker på Bik Bok.

Ett linne som jag ska ha på Dansens Dag & ett armband.


Snart så ska vi titta på TV och äta gott.


Sen så är vi lediga med i 4 dagar nu. Skönt!

Imorgon så ska jag träna, men innan det så ska jag nog med Mamma på loppis.



     


Bilder från det jag köpte idag.


Ha det bra /


DreamLovers

Tilde


Av Amanda & Tilde - 26 april 2012 20:46

Hejsan


Idag så har jag typ inte gjort något speciellt, bara skolan & nu så ska ja snart gå

och lägga mig.


Ska bli skönt med Fredag, och imorgon så ska vi åka in till stan med och fixa lite kläder

till vår föreställning på Söndag.


 


Blir mer bloggning imorgon.


Puss & kram på er ♥


DreamLovers

Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards