DreamLovers

Alla inlägg under juli 2012

Av Amanda & Tilde - 31 juli 2012 18:38

Hej


Idag så har vi bakat Cupcakes! Blev väldigt fina & nöjda blev vi med.

Ikväll  så ska Amanda sova här & då ska vi nog kolla lite på TV.


Här är lite bilder på våra Cupcakes: ♥:)



         



Puss & Kram :)<3


Amanda & Tilde ♥



Av Amanda & Tilde - 30 juli 2012 18:37

Hej!
Idag så har jag inte gjort någonting typ!
Men imorgon så kanske jag ska va med kompis, men vi får se.

Har inte så mycket mer att skriva nu men det blir nog mer imorgon!;)

Av Amanda & Tilde - 30 juli 2012 16:46

Hallå igen!


Idag var jag även på Stan och kollade på Lars Wallin´s utställning och det var hundra klänningar ju.

Det tog aldrig slut men dem var jäääätte fina!:)


Men jag köpte en Vit blus på Bik Bok och Lars Wallin´s Skissblock så man själv får skissa lite :)


 


Vi ses/


DreamLovers!

Amanda ☺

Av Amanda & Tilde - 30 juli 2012 16:43

Hejsan!


I Torsdags var jag och Tilde i Ullared och vi hittade mycket Fynd och här kommer min shopping:


                             


Och såklart våra fina Huv tröjor:


 


Ha det bra!


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 29 juli 2012 16:07

Hej!
Förlåt att jag inte bloggade igår, men internet funkade inte!
Sen så har ju jag & Amanda varit i Ullared. Det var jättekul & vi hittade med några fina saker.
Sen igår så var vi i Fårabäck på grisfest. Kul ;)

Här är lite bilder på vad jag köpte i Ullared. Sen en bild på min & Amandas nya hood tröjor :


Av Amanda & Tilde - 28 juli 2012 12:36

Hejsan!


Förlåt för vi inte bloggat men vi har inte haft Internet när vi var på Ullared!


Men jag lägger upp det senare:)

Annars idag så kommer min kompis Olivia och ska sova över här hos mig!


Och sedan vi kanske åker ner till Åhus och köper glass och nu ska jag kanske baka Cupcakes tills ikväll!


 


Vi ses/


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 25 juli 2012 20:57

Hejsan!


Idag så har vi varit på Väbadet & badat, sen så har vi solat lite med.

Idag har det ju varit jätte varmt, så det är skönt att åka & bada!


Sen så har vi nu på kvällen spelat lite kubb.


Imorgon på morgonen så ska vi åka till Ullared!

Kanske bloggar lite på kvällen från mobilen. Ska bli riktigt kul <3


Här är lite bra musik som vi gillar:


Bubblegum boy - Bella Thorne & Pia Mia



Drive By - Train




Ha det bra //


DreamLovers

Amanda & Tilde


Av Amanda & Tilde - 24 juli 2012 23:04

Hej!

Idag så har det med varit riktigt skönt väder!
Jag har varit i Fårabäck & vi var ute med båten lite, solat & badat mm.
Imorgon så ska jag vara med Amanda sen på Torsdag så ska vi ju till Ullared, ska bli jätte kul <3

Ha det bra/
Dreamlovers
Tilde <3

Skapa flashcards