DreamLovers

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda & Tilde - 29 september 2012 19:51

Hejsan <3
Idag har jag och Tilde fotat ;)

Ha det bra!

Dreamlovers!
Amanda<3

Här är bilderna från idag:

Av Amanda & Tilde - 29 september 2012 16:58

Hej!

Idag var jag, Tilde och Maja i stan en stund och jag bytte mina shorts som tyvärr inte passade till et snyggt linne;)
Tilde ska sova hos mig och då blir det fotografering ikväll :)

Vi ses/

Dreamlovers!
Amanda!!!!

Av Amanda & Tilde - 28 september 2012 22:28

Idag efter skolan så har vi haft första träffen med Danskompaniet, pratade lite om föreställningen som vi ska ha senare til jul, & dansade en hel del .

Nu ska jag snart gå che lägga mig tror jag!
Sen imorgon så ska jag vara med Amanda så det ska bli kul!!

Ha det bra /
DreamLovers
Tilde


Av Amanda & Tilde - 28 september 2012 17:32

Hej

Idag efter skolan så var jag och Kajsa på stan!
Vi fika och snackade lite och gick i butiker ;)
Och jag köpte ett par snygga shorts på bikbok där det är halva priset på nästan allt:)
Nu ska jag ta på mig mys kläder inför en lång fredags kväll?

Ha det bäst!

Dreamlovers
Amanda!

Av Amanda & Tilde - 24 september 2012 21:00

Hej

Idag efter skolan så har jag först varit iväg & tränat med Mamma. Kul ;)

Sen så har jag mest gjort lite blandande läxor mm.

Ha det bra ;)?

Av Amanda & Tilde - 24 september 2012 20:48

Hej

Idag efter skolan så har jag först varit iväg & tränat med Mamma. Kul ;)

Sen så har jag mest gjort lite blandande läxor mm.

Ha det bra ;)?

Av Amanda & Tilde - 23 september 2012 15:34

hej


Idag så har jag rollat en lång runda.DEt var 5,8 km så trött var jag efteråt & hade ont i fötterna

med. haha ;)


Annars har jag inte gjort så mycket, tagit det lungt bara!

Mamma & Teo är på handboll så nu är jag hemma sjäv, ska snart gå & kolla på lite TV

tror jag.



 


Ha det bra <3


DreamLovers

Tilde ♥

Ovido - Quiz & Flashcards