DreamLovers

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda & Tilde - 31 oktober 2012 19:34

Idag så har jag varit och dansat nästan hela dagen!
Vi tränade inför vår show som vi ska ha i jul & lite andra danser..;)

Sen imorgon så ska jag vara där från nio på morgonen till fem på dagen,
så det blir mycke träning. Men det ska bli kul <3

Ha det bra//

DreamLovers
Tilde <3

( gammal bild från i sommras när vi va i Stockholm )

Av Amanda & Tilde - 30 oktober 2012 21:11

Hej!
Idag så var Amanda N hos mig och då fixade vi blandannat naglarna och annat kul <3

Sen imorgon och på Torsdag så blir det två långa dansdagar. Då ska vi träna inför vår föreställning som vi ska ha till jul.

Ha det bra ;)
DreamLovers
Tilde <33

Av Amanda & Tilde - 29 oktober 2012 22:07

Idag så har jag, mamma, teo & mormor ätit lunch på stan
& sen så var vi en runda och tittade på Lars Wallin utställningen.

Sen nu på kvällen så har jag dansat också.
Sen imorgon så ska Amanda N komma hit. Ska bli jätte kul <3

Ha det bra//
DreamLovers
Tilde ;)

Av Amanda & Tilde - 28 oktober 2012 18:38

Hej.


Idag på morgonen så var jag med & tittade på Teos handbollsmatch.


Sen så har jag inte gjort så mycket!, tagit det lungt och fixat lite saker..

Så det har varit en ganska slapp söndag kan man säga ;))


 


Ha det bra nu dåå //;))


DreamLovers

Tilde <3

Av Amanda & Tilde - 28 oktober 2012 08:15

Hejsan på er!

Idag ska jag till Kyrkan med min konfa grupp;) det ska faktiskt bli rätt så kul!!
Men efter jag har varit i kyrkan så ska jag och min familj åka till Jönköping och sova på Scandic hotell en natt:))

Men ha det BÄST!!!!

Dreamlovers//
Amanda!

Av Amanda & Tilde - 27 oktober 2012 18:29

Hejsan!

Idag var vi i stan och köpte lite godis och bytte en klänning med min lillasyster!!
Sedan nu har vi bakat chokladmuffins och då gjorde vi även en liten kaka av våra icke snygga muffins:)
Den var jätte god :P

Ha det bra!!

Dreamlovers//
Amanda och Tilde;)

Här är våra muffins:

Av Amanda & Tilde - 27 oktober 2012 13:56

Hej <3


Igår så var vi på musikalen Cats på kvällen!

Den var jättebra och rolig.


Sen nu så har vi precis varit ute & fotat ute vid löven..

Och om vi hinner ska vi åka in till stan och även kanske baka<33


Här kommer bilderna från idag:


           


Vi ses senare <33;))


DreamLovers 

Amanda & Tilde

Av Amanda & Tilde - 25 oktober 2012 20:47

Ja idag så har jag dansat street nu på kvällen. Kul var det ju ;))

Imorgon så är det ju fredag och sen Höstlov. Ska bli riktigt skönt med lov nu
efter en vecka med mycket prov & läxor.
Sen på kvällen så ska vi titta på " Cats " med Amanda! Ska bli väldigt kul;)

DreamLovers
Tilde <33

Ovido - Quiz & Flashcards