DreamLovers

Alla inlägg under januari 2013

Av Amanda & Tilde - 29 januari 2013 19:45

Hej på er!
Nu har det bara varit helt vanliga dagar i skolan, men vi har inte så jätte mycket läxor så det är skönt.

Jag vet att jag inte har kommit med några nya bilder på länge, men ska försöka hinna med det någon gång i helgen.

Men ni får ha det så bra nu då ~
DreamLovers
Tilde

Av Amanda & Tilde - 27 januari 2013 20:31

Hejsan <3

Idag så har vår familj varit på Emporia.
Åt god mat & själv hittade jag väldigt fina kläder och blev jättenöjd!

Ha det bra /
DreamLovers
Tilde <3

Av Amanda & Tilde - 26 januari 2013 17:13

Hejsan!
Igår så hade vi gäster här hemma på kvällen. Trevligt <3

Sen idag så har jag varit hemma hos min kompis & fixat gelénaglar! Blev jättenöjd <33

Längtar med väldigt mycket till imorgon för då ska vi åka till Emporia & shoppa!

Men ha en bra kväll alla <3

DreamLovers
Tilde

Av Amanda & Tilde - 21 januari 2013 20:09

I fredags så var jag hos mina kompisar & vi hade filmkväll, hade riktigt roligt <3

Sen på lördagen så var jag med Amanda N på dagen, sen på kvällen så var vi hos våran kusins examensfest, alltid trevligt <3

Sen igår var jag en snabbis hos min kompis sen så var jag & Amanda på bio! Vi såg " Les Miserables ". Kul <3

Men ni får ha det bra
DreamLovers
Tilde ~

Av Amanda & Tilde - 15 januari 2013 21:44

Hejsan

Idag har jag bakat två italienska lantbröds limpar!!;) Dem blev jätte goda. Och idag skulle jag igentligen tränat badminton men jag skippade den och gjorde läxor :/

Annars inget speciellt:)

Dreamlovers
Amanda.

Av Amanda & Tilde - 13 januari 2013 19:50

Idag så har jag inte gjort så mycket..
Har gjort lite läxor, och sen så har jag tränat med Mamma & Teo.
Känns skönt att ha gjort det, men jobbigt!


Imorgon så börjar dansen igen på kvällen, så det ska bli kul <3


~ Ha det bra ~
DreamLovers
Tilde <3

Av Amanda & Tilde - 12 januari 2013 18:51

Hej.

Här kommer lite bilder på muffinsen som jag & Amanda bakade.
Blev jättesöta och säkert väldigt goda. Jag ska äta dem ikväll.

Annars så har vi inte gjort så mycket, men nu ikväll så ska jag nog titta lite på TV, och bara mysa <3

Men ha en grym kväll allesammans ~
DreamLovers
Tilde <3


Av Amanda & Tilde - 12 januari 2013 15:19

Hejsan.


Nu så har vi fotat lite & gjort lite nýa bilder till bloggen. blandannat en ny

header..


                     



DreamLovers

Amanda & Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards