DreamLovers

Alla inlägg under mars 2013

Av Amanda & Tilde - 31 mars 2013 14:53

Tja.


Idag så har vi varit ute och fotat lite och gjort några collage.


Sen ikväll så ska vi ha lite tjejkväll här! Vi ska kolla på Journey 2, äta gott och mysa med påskgodis.

Kommer bli riktigt kul <3


     


Ha det så bra ! XOXO <3


DreamLovers

Amanda & Tilde <3

Av Amanda & Tilde - 30 mars 2013 19:07

Hejsan!!


För typ två veckor sedan var jag hos min Farfar för han hade fyllt 89 :)

Och har liksom glömt att lägga up bilder på det men här är det, hellre sent än aldrig!!


Tog rätt många foton så jag la det som collage:))

Och det första är bara på Alicia hehehe......men hon var roligst att fota!


   


Dreamlovers


Amanda!!

Av Amanda & Tilde - 30 mars 2013 19:06

     


Har just målat påskägg riktigt cooola heller hur???


Amanda

Av Amanda & Tilde - 30 mars 2013 19:01

             


DreamLovers


Amanda <33

Av Amanda & Tilde - 29 mars 2013 19:48

Hejsan!!


Det var länge sedan... men jag ska försöka blogga mer:)

Snart är det påsk så det är dags att pynta och måla en massa ägg. Jag fick mitt påskägg redan idag och då fick jag en fondation, 100 kr och massa godis.Mmmm.......


Nu så är Matilda, Sebastian och Alicia hemma hos oss och vi har ätit precis sen blir det choklad pudding som efterätt. Men vi ses ochh här är lite bilder från en gammal fotografering:)


             



DreamLovers!


Amanda:))

Av Amanda & Tilde - 28 mars 2013 22:54

Hej

Igår så fick jag ett par vans skor & blev verkligen jätte glad för att jag har velat ha dem väldigt länge nu. Så blev riktigt nöjd!

Nu är det äntligen påsklov & det ska bli sååå skönt med lov <3
Idag så passade vi mina kusiner Nellie & Greta. Har inte träffat dem på jätte länge så det var jättekul !
Imorgon så ska vi till mormor & morfar och träffa dem igen så det ska bli jätte kul.

<3

Av Amanda & Tilde - 17 mars 2013 20:25

Igår så var jag & Josefine på stan och själv handlade jag en ny väska till mig själv, blev väldigt nöjd <3

Sen idag så har jag bara tagit det lungt och blandannat målat naglarna, badat och tittat på pretty little liars. Väldigt skönt med en slapp söndag nu innan en ny skolvecka!

Men ni får ha det så bra <3
DreamLovers
Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards