DreamLovers

Alla inlägg under maj 2013

Av Amanda & Tilde - 21 maj 2013 17:33

Jag vet att jag är lite sen..men här kommer mina cupcakes som jag bakade i lördags !<3

Ha det så bra nu då :*
DreamLovers
Tilde

Av Amanda & Tilde - 18 maj 2013 22:04

Hejsan idag har våra kompisar från Eslöv kommit och vi har ätit choklad pannacotta bland annat...!!
Men innan det har jag varit med Amanda.N och vi har solat och varit på KDFF..... Som tyvärr förlorade mot Linköping. Nu gäller eourovision... Heja Sverige !!!! Hoppas även det blir lika varmt imorgon så att man kanske kan fota lite ute ;)

Dreamlovers
Amanda!!

Av Amanda & Tilde - 17 maj 2013 18:04

     

Av Amanda & Tilde - 17 maj 2013 17:42

Tja.


Nu var det åter fredag igen, känns skönt att man jan sluta tänka lika mycket på skolan dessa dagarna.

Har vädigt mycket prov och sådant nu framöver, så då är det alltid skönt med ledighet.


Imorgon blir det stan för min del med min kompis Josefine, så det ska bli jättekul.

Har tänkt köpa ett par nya örhängen, så lägger ut bild senare om jag köper dem!


     


Puss puss :*

DreamLovers

Tilde !

Av Amanda & Tilde - 15 maj 2013 14:34

Hejsan!

Bättre sent än aldrig.. Eller hur;)
Set här var vad jag köpte i helgen när jag var på Emporia med Tilde!!
Den blåa bikinin fick jag av min lilla syster!!

Av Amanda & Tilde - 11 maj 2013 21:44

Hejsan!

Igår var jag, Tilde och Maja på Emporia och jag köpte någon ny bikini och en palett från sephora <33
Lägger ut bilderna senare ikväll eller imorgon om jag inte hinner fota det idag!! Idag har jag varit en runda i stan köpte faktiskt inget;) Och nu så är Alicia, Sebastian och Matilda hos oss!!;)

Men vi ses//

Dreamlovers
Amanda;)

Ovido - Quiz & Flashcards