DreamLovers

Alla inlägg under juni 2013

Av Amanda & Tilde - 16 juni 2013 20:02

Hej hej

Idag har vi köpt ny tavellist som jag har satt lite foton mm.
Idag så har Amanda också sovit över hos mig och vi hyrde film på hemmakväll & åt mycket gott godis!
Mysigt <3

Imorgon så blir det kulturläger för mig där jag kommer dansa nu i två veckor framöver, så det ska bli jätte kul.

Men ni får ha det så bra ~
DreamLovers
Tilde

Av Amanda & Tilde - 14 juni 2013 15:47

Hej

Idag var det skolavslutning & nu är det äntligen sommarlov.
Nu slipper jag läxor och skola ett tag så det känns så himla skönt.

Efter avslutningen var vi och åt lunch på stan och var där en stund, annars så har jag bara tagit det lugnt !
Imorgon kommer Amanda hit så då blir det nog med lite bloggning.

DreamLovers
Tilde

Av Amanda & Tilde - 7 juni 2013 21:09

Hej hej.
Sorry att jag inte varit så uppdaterad men här kommer om dagen iallafall.
Jag, mamma & Teo var på stranden idag och det var jätte skönt !

Tog till och med mitt första dopp i havet, riktigt skönt. Får se om vi ska dit imorgon igen om det är fint väder.

Men ni får ha det så bra !
DreamLovers
Tilde <3

Av Amanda & Tilde - 3 juni 2013 10:49

Hejsan i Lördags så sov Tilde hos mig och vi spelade minigolf och åt glass i Åhus!!

Av Amanda & Tilde - 1 juni 2013 11:40

Här är också min förra söndag då var det ju även morsdag!!

Av Amanda & Tilde - 1 juni 2013 11:40

Här är också min förra söndag då var det ju även morsdag!!

Av Amanda & Tilde - 1 juni 2013 11:36

Hejsan här är lite bilder från förra lördagen då jag och min konfa grupp var på Bakken!!

Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards