DreamLovers

Alla inlägg under juli 2013

Av Amanda & Tilde - 24 juli 2013 19:37

Kommer fler bilder från kameran senare!!
Amanda//

Av Amanda & Tilde - 24 juli 2013 17:34

Hej.

Idag ska vi åka till Åhus och grilla med våra kompisar och då har jag och Maja bakat fina Cupcakes som är inspererade av tildes gamla muffins hon bakade för rätt länge sedan!!!

Amanda//

Av Amanda & Tilde - 23 juli 2013 19:41

// Amanda

Av Amanda & Tilde - 23 juli 2013 16:00

Hejsan!

Idag har jag beställt tack kort till konfirmationen. Annars har har jag inte gjort mycket alls, iallafall har jag lyssnat mycket på one directions nya låt " Best song ever " och om du inte har hört den så rekommenderar jag verkligen den!!<3

DreamLovers//
Amanda!

Av Amanda & Tilde - 22 juli 2013 01:07

                                               


Amanda//

Av Amanda & Tilde - 14 juli 2013 20:32

                                                                 

Av Amanda & Tilde - 10 juli 2013 22:36

Hejsan !


Det var rätt länge sedan jag bloggade men jag ska försöka få ändring på det.

I Söndags var jag i kyrkan ovh tog konfirmationen och fick mycket i present så att jag kommer lägga upp många bilder om det.

Och imorgon ska vi till Universeum i Göteborg!!

Då kommer det även bilder till det. Och jag ska se om jag hinner redigera lite bilder från söndags imorgon annars gör jag det på Fredag!


Vi ses/ Amanda!!<3


   

Av Amanda & Tilde - 2 juli 2013 21:06

Hej på er !
Idag har jag inte gjort så mycket, har varit i Fårabäck med mormor & morfar.
Sen har jag och mormor varit en runda i Åhus och köpte glass.
Riktigt mysigt :*

Imorgon så ska jag åka till Malmö och träffa kusinerna & sen ska vi till Emporia med så det ska bli kul.

Men ni går ha det så bra :*
DreamLovers
Tilde

Skapa flashcards