DreamLovers

Alla inlägg under november 2011

Av Amanda & Tilde - 7 november 2011 17:26

Hej :)


Nu ska jag berätta om dagarna som varit.

Jag har inte gjort så "jätte" mycket för jag kännde mig inte så jätte bra

och jag har varit förkyld och det är jag även nu!


Men i Lördags kväll så bakade jag, Mamma & min kusin cakepops<3

Dom blev jätte fina och dessutom VÄLDIGT goda......!


Här kommer bilder på Cake popsen när dom var färdiga:


   


Fina eller??


Ha det bra så ses vi/


DreamLovers

Tilde   

Av Amanda & Tilde - 6 november 2011 11:34

Nu ska jag, mamma och min lillasyster Maja till malmö upp i turningtorso till The Studio ni kanske kommer ihåg att Tilde var där:9


Men nu ska jag äntligen dit och jag lägger in foto senare ikväll då;)


Ser i fram emot det.

Men nu ska jag göra det sista innan vi åker


Vi ses/


DreamLovers!

Amanda<3

Av Amanda & Tilde - 5 november 2011 12:03

Hej!


Nu så är Amanda ( Min kusin ) hemma hos mig och snart så ska vi skriva berättelser        

Vi vet inte riktigt vad vi ska skriva om nu, men det blir säkert jätte bra!


   

Vi ses/


DreamLovers

Tilde<3


Mitt humör idag:   

Av Amanda & Tilde - 3 november 2011 17:52

Hejsan


Idag så har jag varit och dansat på ett Danskopani där jag går!

Det började klockan halv 10 & slutade klockan 4. Så nu är man helt slut!


Under den tiden så dansade vi till olika sorters danser och fick lära oss nya danser och

repetera gamla!

Så övade vi också på den showen vi ska ha som har jul, vinter och snö tema, så det

kommer nog bli jätte bra.


Sedan när jag kom hem fick det bli en varm dusch och snart kommer Mamma hem med mat

och efter det ska vi titta på Robinson ;)

" Det ska bli kul "    


Ha det bra och så ses vi imorgon efter jag har varit på Danskompaniet ( för jag ska dit imorgon igen )


 


Dreamlovers

Tilde :P





Av Amanda & Tilde - 2 november 2011 18:30

Hej!


Idag så har vi varit i stan och shoppat blandannat en nyckelring med best friends

hjärtan och den var väldigt fin!


Nu så har vi fixat en ny header till bloggen och hoppas ni gillar den......!

( Den blev bara lite liten )


Här kommer en bild från när vi var i stan:


 

:P


Vi ses & ha det bra<3


DreamLovers

Tilde & Amanda<3


Vårt humör idag:     

Av Amanda & Tilde - 1 november 2011 21:16

Tisdags kväll:


Hejsan nu har jag nyss ätit hallon paj hann inte ta foto förrän den var slut;)

Men nu tänkte jag kolla på film och mysa lite.


Jag var i stan med Olivia (min kompis) idag och vi handlade gick och åt och jag köpte en pjamas:


Sååå Hiiiimlaaa Sööööt<33

Man ser inte så jätte bra jag hade nog inte något ljus heller<3


Men nu ska jag gå ha en trevlig kväll!


Vi se/


DreamLovers;)

Amanda<3 


Av Amanda & Tilde - 1 november 2011 18:17

Nu ska jag i väg till Badminton träning som jag har börjat på för två veckor sedan men

träningen börjar inte förrän 19.00


men önska mig lycka till!;)


Vi ses/


DreamLovers!

Amanda<3

Av Amanda & Tilde - 1 november 2011 08:22

Gomorrn!


Idag är det den första november då är det bara 19 dagar tills jag fyller 13 jag fyller år den 20 november!;)

Jag ska inte göra så mycket idag^_^


Man kanske ringer en kompis eller något.


 


Vi ses/


DreamLovers<3

Amanda!

Ovido - Quiz & Flashcards