DreamLovers

Alla inlägg under juni 2012

Av Amanda & Tilde - 30 juni 2012 21:57

Jag köpte en Vit Ihone 4 som min nya mobil och jag är jätte nöjd ändå!


Man kanske ska bli av med mobilen oftare........ nä det ska man inte !

Här är den!


     


Ps: Imorgon ska jag till Tilde Så det blir säkert lite bloggning <3

Av Amanda & Tilde - 30 juni 2012 21:45

Hej!


I Torsdags var jag på Tosselilla med Olivia , Linnea och Tilly det var jätte kul!


Men mindre Kul! var att när jag kom hem så hittade jag inte min mobil och vi har letat i hela huset men hittar inte den. Så jag har glömt den på bussen eller så tog någon den!


Det är lite irreterande !


Men jag köpte en ny idag på Telia bilder kommer sedan <3


Här är bilder från Tosselilla!


                         


Tack för en trevlig Dag Tjejer!


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 30 juni 2012 21:24

Hejsan!


Japp min flädersaft är klar ocg riktigt god är den tycker jag alltså väldigt mycket socker bara ♥


Men det är ju det godaste :)

Idag var jag med min kompis Cajsa vi har sutit ute i solen och pratat om Tosselilla som vi ska åka till på Måndag eller Tisdag <3


Sedan cyklade vi och köpte glass på McDonalds !


   

Av Amanda & Tilde - 29 juni 2012 19:35

Hejsan på er!


Idag hade vi avslutning på dansen kan man säga.

Så nästa så är det inget speciellt, ska va lite med kompisar mm.


Snart så ska vi äta & mysa lite framför TV:n sen!

Imorgon så ska jag vara med Amanda N.

Kul ♥


 


Ha det bra /


DreamLovers

Tildisen ♥ <3

Av Amanda & Tilde - 28 juni 2012 20:36

Hej


Idag så hade vi en liten föreställning & visade några danser för föräldrarna.

Sen imorgon så ska vi göra det för de andra gruppern, och titta på andra grupperna när de

har föreställning. Tillexempel så ska vi titta på Teatergruppen ♥


Just nu så gör jag ju inget speciellt, ska nog gå och titta lite på film nu

tror jag.


Här är lite bilder från Föreställningen:



     


Ses


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 27 juni 2012 19:39

Hejsan på er :)


Nu är det bara två dagar kvar på kulturlägret!

Imorgon så ska vi ha en liten föreställning för föräldrarna & imorgon för de andra

grupperna.

Sen imorgon så börjar vi klockan två, så då blir det lite sovmorgon med. Skönt ♥


Lyssnar lite på musik nu & tar det lite lugnt, men ha det bra dåå ♥



Ses //


´DreamLovers

Tilde<3  

Av Amanda & Tilde - 25 juni 2012 21:30

Hejsan!


Nu är det Måndag efter en sådan härlig helg ju!

Idag har inte jag gjort mycket jo jag på Dans pass på Friskis och Svettis det var KUL!


     


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 25 juni 2012 19:05

  Hej!


Har inte så mycket att blogga om idag, idag så dansade vi mycket olika danser.

Vanlig dag på läret kan man säga.


Idag så har det varit tråkigt väder & just nu så regnar det!

Tråkigt, men hoppas det blir bättre ♥


 



DreamLovers

Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards