DreamLovers

Alla inlägg under juni 2012

Av Amanda & Tilde - 5 juni 2012 21:26

Hejsan på er !!


Just nu så gör jag inget speciellt, vi är alla uppe & imorgon så är vi ju lediga.

Skönt ♥

Idag så har vi träffat våra nya klasser som vi ska gå med i 7:an.

Vi gjorde lite övningar så vi skulle lära känna varandra, sen så fick vi med se vårt

klassrum.

Och träffa hela klassen & mentorerna såklart ♥


Imorgon så vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra, men vi får ju se !<3


Ska ialafall försöka komma med lite nya bilder!



 


Ha det bra & puusss ♥♥


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 3 juni 2012 19:49

hej!


Idag så var jag, Amanda och hennes familj på Väla centrum & det var riktigt kul.

Vi shoppade mest kläder och gick runt i en massa affärer.


Sedan på slutet så var vi en liten runda på Ikea också.


Här kommer några bilder på kläderna jag köpte:



Klänning från Gina Tricot

        

 


Snyggt med jeansväst till


 


Leggins från Gina Tricot


 


Snygg tröja från Bik Bok


 


Vi ses /


DreamLovers

Tilde ♥

  

Av Amanda & Tilde - 2 juni 2012 17:02





 

Av Amanda & Tilde - 2 juni 2012 16:49

Hej ♥


Nu så har vi varit ute & fotat lite grann, och innan så var vi på Hemmakväll.

Då hyrde vi filmer & köpte godis.


Imorgon så ska vi iväg till Ikea och Väla centrum.

Ska bli kul & vi kommer nog lägga ut bilder på vad vi handlade mm.




Step up 2 - the streets, She´s the man, Flyg 29 saknas, Charlie st. Cloud &

Cinderella story 3.


         


Bilderna vid tog innan idag.


Ha det bra /


DreamLovers

Amanda & Tilde 


Ovido - Quiz & Flashcards