DreamLovers

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Amanda & Tilde - 6 juni 2012 19:03

Hej


Idag så kan man VERKLIGEN säga att det var en dag med energi.

Vi cyklade runt råbelövssjön & sammanlagt så cyklade vi ungefär 3,5 mil.

Så efter det så var jag riktigt trött.


Sen så har jag tittat på film & tagit det lugnt, det behöver man ju efter en sådan

dag!


Japp, då var det skola imorgon igen & sommarlovet närmar sig enormt.

Längtar ♥



 


Idag så är det ju Sveriges Nationaldag !<3


Vi ses ♥


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 6 juni 2012 16:26

Hej!


Idag har jag Rensat mitt skåp med smink för alt var en enda röra och jag blev nöjd med resultatet!

Och hoppas verkligen att jag kan hålla det så ♥


 


!♥♥


Ha det BÄST!!!!!


DreamLovers

Amanda :)  

Av Amanda & Tilde - 6 juni 2012 16:21

Hejsan!


Idag kom Två efterlängtande toppar!


Ett linne med snyggt mönster och en tubtopp med ränder!


   


Snyggt!!


 


Och en snygg tubtopp med ett par shorts till är snyggt!


Vi ses/


DreamLovers

Amanda !

Av Amanda & Tilde - 6 juni 2012 16:16

Hejsan!


I Söndags var jag på Väla med Tilde om min mamma och min lillasyster!

Sedan åkte vi en liten runda till Ikea som sagt:)


Här kommer det jag köpte ♥



   


Snygga byxor till Skolavslutningen ♥


   


Och ett snyggt linne också på skolavslutningen!


   


Och Bikinitoppar men det har jag inte på Skolavslutningen<3



Ja det var allt:)


Ha det Bra!


DreamLovers

Amanda ! 

Ovido - Quiz & Flashcards