DreamLovers

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Amanda & Tilde - 5 juni 2012 21:52

Hejsan !


Jag ska blogga vad jag köpte på väla men inte nu för nu orkar jag inte jag har inte ens fotat och kameran är inte laddad så hoppas det går bra att jag gör det imorgon istället!

Men idag är det Tisdag och imorgon så är vi lediga för det är Nationaldagen:)



 




Så ha det Bra/


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 5 juni 2012 21:26

Hejsan på er !!


Just nu så gör jag inget speciellt, vi är alla uppe & imorgon så är vi ju lediga.

Skönt ♥

Idag så har vi träffat våra nya klasser som vi ska gå med i 7:an.

Vi gjorde lite övningar så vi skulle lära känna varandra, sen så fick vi med se vårt

klassrum.

Och träffa hela klassen & mentorerna såklart ♥


Imorgon så vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra, men vi får ju se !<3


Ska ialafall försöka komma med lite nya bilder!



 


Ha det bra & puusss ♥♥


DreamLovers

Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards