DreamLovers

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Amanda & Tilde - 22 juni 2012 16:33

Hejsan!


Igår fyllde min Mamma 40 år så Grattis och då var vi i Åhus och åt på Resturang den hette Åmund

Jag åt Ribs och det var jätte gott. Det var inte bara våran familj det var även Mina Kusiner Och Några Kompisar till oss som kom.

Sedan efteråt så åt vi tårta och spelade lite fotboll ♥


Men idag fyller min kompis Tilly 14 år så ett stort GRATTIS till henne också !


Nu ska jag iväg till mina Kusiner och där ska vi fira Midsommar och det ska bli jätte kul!!


 


Ha det BRA Midsommar ♥


DreamLovers!

Amanda

Av Amanda & Tilde - 22 juni 2012 13:40

Hej


Idag så är det Midsommar & snart så ska vi iväg till våra kompisar, så

jag passar på att blogga nu.


Sen imorgon så ska vi till Fårabäck & träffa släktingarna.

Ska bli riktigt kul ♥


My outfit for today:

 


Blommor som vi plockade innan idag:



 


Ha en bra dag /


DreamLovers

Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards