DreamLovers

Alla inlägg under juni 2012

Av Amanda & Tilde - 19 juni 2012 20:25

Hejsan !<3


Idag så var jag på kulturlägret & det var roligt.

Vi körde lite balett, street & jazz, kul ♥


När jag åkte hem så var Kajsa hos mig en stund.

Efter det så körde Teo och hans lag Föräldrarna mot hans lag. Var med

föräldrarna & det var faktiskt kul. haha :)


Idag så har det första jordgubbarna i trädgården kommit.

Då fattar man direkt att det är sommar. Super ♥



     


Ha det bra ♥


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 18 juni 2012 20:17

Hejsan


Idag så var det första dagen på kulturlägret & jag gick jag dansmix.

Vi testa mest på lite olika saker, men imorgon så blir det nog mer!


Efter det så var jag & Kajsa en runda på stan och fikade lite, och tittade

i affärer. Kul ♥


Annars så har jag inte gjort så mycket.


Men nu måste jag gå & fixa lite saker så vi ses //


DreamLovers

Tilde ♥

Av Amanda & Tilde - 17 juni 2012 19:53

                   

 
Av Amanda & Tilde - 17 juni 2012 17:19

Hej på er ♥


Just nu så sitter vi & lyssnar lite på musik och lite annat...

Innan så har vi gjort lite allt möjligt.


Snart så ska vi ut & fota lite grann ♥

Kommer på bloggen sen..


Lite bilder från idag:



   



DreamLovers

Tilde & Amanda  

Av Amanda & Tilde - 16 juni 2012 13:40

Hej!


Just nu så gör jag inget speciellt, tar det lugnt kan man säga.

Sen om ett tag så ska vi ner till Fårabäck & va där. Vet inte riktigt precis vad

vi ska göra, men vi får se.


Hoppas vädret blir bättre !!!

Nu så är det inget vidare.




 


Ha det bra nu // ♥


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 15 juni 2012 19:34

Hejsan !!


Nu så är det SOMMARLOV & det ska bli skönt med lov nu.

Inga läxor & kunna göra lite vad man vill, skönt ♥


Efter avslutningen idag så var jag, mamma, mormor, teo & hans kompis och fikade

på stan.

Det var riktigt fint väder så det var perfekt ju!

Sen så har jag varit hemma och tagit det lugnt i solen!


Lite bilder:


Efter avslutningen ♥

             


Glad Sommar ♥ & ha det BÄST !!


DreamLovers

Tilde 

Av Amanda & Tilde - 14 juni 2012 20:33

Hejsan !<3


Idag så gick vi strandvandring hela skolan, kul ♥

Sen efter det så åkte jag hem med Kajsa & vi övade in det sista på dansen.


Så nu ska det nog gå bli bra hoppas jag !<3


Imorgon så är det avslutning & sen SOMMARLOV !!♥

Ska bli såå skönt med ett lov nu . . . .


Idag så kom min film från posten.

" Fligth 29 down " hela serien, blev sjukt glad & nu så är man nöjd ju ♥



   


P.S Tack för kommentarerna, jätte roligt att ni skriver!


Ha det bra nu då //


DreamLovers

Tilde ♥

Av Amanda & Tilde - 13 juni 2012 19:49

hej!


Idag så har jag varit & klipt mig och slingat håret i ljusa slingor.

Blev faktiskt väldigt nöjd ♥


Imorgon så ska hela skolan gå strandvandring & det ska bli riktigt kul.

Sen så är det ju Avslutning, kan typ inte fatta att det är Sommarlov efter ♥


Ja!, men nu så ska jag gå och fixa lite saker så vi ses sen // <3



   


Ha det BÄST & kramizzar ♥♥♥


DreamLovers

Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards