DreamLovers

Alla inlägg under juni 2012

Av Amanda & Tilde - 12 juni 2012 21:21

Hejsan ♥


Som ni kanske såg bloggade inte jag igår för att jag hade lite mycket och hann inte !


Först var vi tvungen att köra till Biltema och köpa dricka och lite sånt som jag behövde tills idag

och sedan var jag på Friskis och Svettis och dansade Fuego dans och det måste ni testa det var jätte kul!

Sedan målade jag en skylt som jag kanske fotar men inte nu för nu ska jag gå och lägga mig för jag har varit igång hela dagen ♥


Och idag hade vi Fotbolls Bowling som vi hållde i skolan för mindre barn som vi har varje år !

   


Två gamla bilder på Mig och Tilde från våran webbkameran:)


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 12 juni 2012 16:14


Just nu så gör jag inget speciellt.


Snart så ska vi iväg till Yngsjö med vår klass & grilla och leka lite lekar, så jag

passar på att blogga nu!


Idag i skolan så har vi tagit hem massa skolböcker & målningar som vi gjort.

Så nu är det nästan inget kvar typ :)


Imorgon så ska jag jag på morgonen först till tandläkaren & sen på kvällen klippa mig

& göra slingor också



 


( Glömde skriva igår att skorna jag köpte igår var från Skopunkten )  :)


Ses //


DreamLovers

Tilde ♥

Av Amanda & Tilde - 11 juni 2012 19:56

Hejsan ♥


Idag så har jag inte gjort så mycket faktiskt.


Jag var med Mamma & gjorde några ärenden och köpte vi två par nya sommarskor

till mig.

Blev nöjd!


Sen ikväll så ska vi titta på Sverige-Ukraina.

Heja Sverige ♥


Nu så lyssnar jag på musik



       


♥ Ha det bra ♥


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 10 juni 2012 20:27

Idag var det bal och det var faktiskt kul! Men lång tråkigt men KUL!


Det var jätte fina klänningar där och jätte fina hårfrisyrer:


Dem jag kände där Var: Oskar min Kusin, Sandra min Kusin, Matilda Min Kompis, Malin min kusins flickvän och Lukas det var min kusins kusin :)



Sandra ♥

     


 


Malin och Oskar


   


Lukas, Malin och Oskar


 


 


Oskar, Sandra och Lukas ♥


Ha det Bra


DreamLovers

Amanda !

Av Amanda & Tilde - 9 juni 2012 21:59



                

Av Amanda & Tilde - 9 juni 2012 21:53

Hej


Idag har jag varit i Åhus nere vi stranden men kollade bara lite vi badade verkligen inte!

Sedan åt vi glass på glassbåten så gott ♥

Och såklart så har jag fotat nere vi stranden och jag tänkte fota min glass men jag kom inte på det efter jag hade ätit upp den så lite osis där :)


Bilder från Åhus:


               


Fint va eller hur!


Ha der Bra


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 9 juni 2012 19:37

hejsan ♥


Idag så har jag varit med Kajsa & vi har typ bara övat inför vår egen dans

som vi ska uppträda med på avslutningen.


Imorgon så ska hon va här & då ska vi va & öva !<3


Annars så har jag nog inte så mycket mer att blogga om idag men som

sagt så är det ju skönt med lördag & snar sommarlov ju ♥ Perfekt !



 


Kramizzar från mig ♥♥♥


DreamLovers

Tilde <3

Av Amanda & Tilde - 9 juni 2012 09:16

Nu har jag precis vaknat och ska snart äta frukost och sedan göra vi mig <3


Jag vet inte riktigt vad som händer idag men vi får se vad som händer jag tror inte vi har några planer idag ;)

Jag kanske går ut och fotar lite nya bilder för det var länge sedan men vi får se.

  



Ha en Bra DAG!


DreamLovers/

Amanda ♥

Ovido - Quiz & Flashcards