DreamLovers

Alla inlägg under december 2011

Av Amanda & Tilde - 4 december 2011 17:45

Hejsan igen.!<3


Idag så är det Andra Advent och nu så har man börjat sätta upp massa julpynt.

 


Snart så kommer det inte vara så länge kvar till jul och

då kanske det kommer en ny julig blogg med nya Headers och massa annat!<3


Vi ses//


DreamLovers,

Amanda & Tilde <3 

Av Amanda & Tilde - 4 december 2011 17:01

Hejsan!


Idag på kvällen så var Amanda hemma hos Tilde och då har vi spelat Pingis!

Först spelade vi vanlig pingis, och sen blev det rundpingis och massa annat<3


Här kommer lite bilder:


                   


Ses snart!!


DreamLovers

Tilde & Amanda 

Av Amanda & Tilde - 3 december 2011 22:14

Hejsan läsare!


Idag har jag monterat ihop våran tv-bänk ja inte själv då emd pappa och så har min kusin varit här under kvällen och vi har ätit Tacopaj *Mumms*


Imorgon ska vi på dop till Alicia

Och då kommer det säkert upp massor av foton!

Men nyss gjorde jag och maja ett pepparkaks hus inte så lyckat men..

Vi glömde sätta fast skorstenen, ena väggen åkte, det sprikte i ena sidan, taket hamna för lågt och det var för mycket socker (det vi andvände för att klistra ihop det) SÅ DET GICK SÅDÄR....


Men vi ses imorn;)¨


Vi ses/

DreamLovers

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 3 december 2011 18:48

Hejsan Svejsan!<3


Nu är det redan i December månad och chockad kalendern och alla julklappar börjar knappa in

och det är mycket mysigt enlig mig!.....<3


Ikväll så är min Mamma & Pappa iväg och då är mormor och morfar  och är hos oss.!

Nu så har vi ätit och snart så ska jag titta på TV och äta godis!!

" Ska bli skönt med lite Lördags Mys!!!<3


Imorgon så är det inget bestämmt men vi får se vad jag ska göra!


Vi ses//

DreamLovers

Tilde<3


Mtt humör idag:   

Ovido - Quiz & Flashcards