DreamLovers

Alla inlägg under januari 2012

Av Amanda & Tilde - 20 januari 2012 20:11

Hejsan :)


Har för en liten stund sedan ätit Tacos med familjen och snart så blir det Fredagsmys framför TV:n

med gottesaker till. " Ska bli riktigt mysigt "


Imorgon så kommer blandannat Amandas familj hem till oss och så kommer även Min kusin

( Amanda ) och hennes familj också. :)

Tror och hoppas att det blir en rolig kväll <3


 

Kommer bloggning imorgon men så länge så hörs

vi och hoppas ni får en fortsatt mysig Fredag <3


Ses/


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 16 januari 2012 21:11

Hejsan!


Har precis gjort klart läxorna och ska bara lägga mig i sängen ska bli skönt att sova lite...

Men i morgon får jag hämta min kamera för det hände något med batteriet så då kommer nya bilder och dessutom har jag och Tilde bestämt att vi kanske ska till Smink kursen på Lördag som vi fick present kort till *_*


Men nu tänkte jag sova är riktigt trött nu!


   



Vi ses senare/


DreamLovers

Amanda ^_^


Av Amanda & Tilde - 15 januari 2012 12:35

Hello!


Här har vi Dagen Outfit vad tycks kommentera gärna vad ni tycker


       


Tilde´s Kläder:

Tröja: Gina Tricot

Byxor: Gina Tricot

Skor: Din sko

Mössa: Lindex


Amanda´s Kläder:

Tröja: Gina Tricot

Byxor: Kappahl

Skor: Skopunkten


Ses Senare/


DreamLovers

Amanda & Tilde

Av Amanda & Tilde - 15 januari 2012 11:39

Hej ;-)


För bara några dagar sedan så var vi på solsemester i Thailand och där var det varmt & skönt.

Vi solade, badade och gjorde roliga saker tillexempel att rida elefant, mata tiger, paddla kanot &

massa annat kul <3.


Det var en MYCKET rolig semester!<3


Här kommer det en del bilder från semestern:


Buffén på Nyår med god mat och efterätt<3

     

Djur:

     

Sol & Bad:

      

Solnedgång:

 


               

<3

     


Ses snart/


DreamLovers

Tilde :) 

Av Amanda & Tilde - 14 januari 2012 17:35

Hej Bloggen :)


Idag så har Amanda varit hemma hos Tilde och då gjorde vi blandannat en

ny Header till Bloggen i blått.

Hoppas ni gillar den!.  


 


Jag ( Tilde ) lovar att lägga upp bilder och skriva om min resa i Thailand som jag kom hem från

igår. <3<3


Vi ses/


DreamLovers

Amanda & Tilde


<3



Av Amanda & Tilde - 1 januari 2012 15:31

Gott Nytt År!


Nu vill jag passa på att säga "Gott nytt år"

Tilde är i Thailand nu och ligger i en solstol och badar <3

Men vi får hålla oss kalla Sverige   

Idag ska jag inte göra något särskilt iallafall inte vad jag vet men vi får se.



   



Vi ses/


DreamLovers!

Amanda;)

Ovido - Quiz & Flashcards