DreamLovers

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda & Tilde - 13 oktober 2012 21:29

Hejsan!

Nu är vi hos Amanda. N och ska äta pannacotta med bär .... Gott<33

Vi har varit ute och framför allt haft jätte ROLIGT!!

Had en trevlig kväll//

DreamLovers
Amanda & Tilde!!!

Av Amanda & Tilde - 12 oktober 2012 21:17

Hejsan!

Nu sitter jag med familjen & tittar på X factor! Riktigt bra ju..

Sen imorgon så har jag inget speciellt jag ska göra!
På kvällen så ska vi & Amandas familj till min kusin Amanda.
Ska bli super kul!;)

Ha en bra kväll /
DreamLovers
Tilde <3



<3

Av Amanda & Tilde - 12 oktober 2012 21:13

(från i måndags)

Av Amanda & Tilde - 12 oktober 2012 20:14

Hejsan på er!!

Idag efter skolan var jag på bibloteket och lånade böcker till mitt arbete i Svenska!
Nu sitter jag och myser och kollar på Film <3
Till helgen skulle vi till Amanda. N annars händer inget speciellt;)

Ha det BÄST!

Av Amanda & Tilde - 11 oktober 2012 20:56

Tjenare det var tyvärr länge sedan!!

Jag har ju glömt helt bort att blogga om vad jag köpte på väla !!!
Så jag gör det nu :


Vi ses senare imorgon ska jag åka in och låna böcker på bibloteketet med en kompis;)
Och på Lördag ska både min och Tildes familj till Amanda Nilsson så det ska bli jätte kul;))

Av Amanda & Tilde - 10 oktober 2012 20:36

Hej
Förlåt för att jag inte bloggar på de senaste dagarna...
I måndags så hade vi ju studiedag & då så gjorde jag inget speciellt, jag bakade en prinsesstårta
Som jag blev väldigt nöjd med!

Sen så har det varit vanliga skoldagar bara.. Så inte så mycket mer!!

( bild på tårtan kommer strax ).

DreamLovers
Tilde <3

Av Amanda & Tilde - 7 oktober 2012 19:07

Hej
Här kommer bilder på det jag köpte på Väla!

Jag köpte 3 st tröjor från Gina Tricot & ett mobilsmycke från Glitter.

Idag så har jag med varit med Amanda, vi bakade var ute mm.
Sen imorgon så har jag studiedag, ska nog bara ta det lugnt!, skönt <33

Av Amanda & Tilde - 6 oktober 2012 09:44

Hejsan!

Nu är vi på väg till Väla för en lång shopping tur;)
Vi lägger ut bilder sen på vad vi har köpt!

Vi ses ;)
DreamLovers
Amanda & Tilde <3

Ovido - Quiz & Flashcards