DreamLovers

Alla inlägg under januari 2013

Av Amanda & Tilde - 11 januari 2013 19:30

Hejsan.

Nu har jag gått min fösta vecka i skolan, varit ganska lugnt men ändån lite läxor..

Idag så har mina älskade böcker kommit. Den andra och tredje boken i twilight serien, så nu ska det bli mycket läsning :)) <3
Imorgon så kommer Amanda hit så det ska ju såklart bli roligt <3

Ha en bra fredag allihopa ~
DreamLovers
Tilde


Av Amanda & Tilde - 11 januari 2013 17:25

Hej!!

Idag var jag och Tilly och Olivia på stan och fikade på teapot där vi åt jätte goda scones...Mmm!! Och senare ska vi grilla!! Jag köpte inget speciellt bara lite godis tills ikväll;)

Kram och puss//

Dreamlovers
Amanda

Av Amanda & Tilde - 10 januari 2013 18:15

Hejsan.
Förlåt för att jag inte bloggat på några dagar nu...har bara inte tänkt på det.


De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt.
Idag så var jag & mamma bara en liten runda på stan och handlade en ny smyckehängare till mig från Glitter.


Men imorgon så ska Amanda komma hit, så det ska bli kul <3


Ha det så bra /
DreamLovers
Tilde ~

Av Amanda & Tilde - 10 januari 2013 18:05

Hejsan!


Idag har vi haft undervattens rugby på gympan i skolan det var faktiskt riktigt roligt vi hade simfötter, snorkel och simglasögon. Och nu i skolan ska vi skriva en debattartikel och jag har valt att skriva om Kärnkraft!

Imorgon ska jag, Tilly och Olivia till stan och fika och shoppa...Mysigt!!

På Fredag ska vi även grilla här hemma...GOTT!!


Annars inget speciellt!!:)


 


Mvh//


DreamLovers

Amanda +

Av Amanda & Tilde - 6 januari 2013 10:23

Hej.

Igår så var jag & Pappa på stan & hyrde filmer.
Sen så var vi en runda hos Farmor & Farfar och fikade lite. Mysigt <3

Mamma & Teo är ju i Jönköping där Teo spelar handbollscup. De har vunnit alla matcher hittills så det har varit jätte duktiga!! De kommer hem idag, så de ska såklart bli jätte roligt <3

Snart så kommer Kajsa hem till mig så det kommer säkert bli kul.

Ja, ha det bra <3
DreamLovers
Tilde

Av Amanda & Tilde - 4 januari 2013 14:58

Hej.


Nu så har vi tagit lite nya bilder & redigerat lite.

Sen så har vi inte gjort så mycket mer, ska nog gå ut en runda nu men vi får se.


♥♥♥



 


Ha en bra Fredag ♥♥


DreamLovers

Tilde & Amanda

Av Amanda & Tilde - 1 januari 2013 19:26

Tja.

Nu så är det ju 2013 & sr själv haft en väldigt bra nyår!
Så det har varit jättekul.

Sen annars så har jag tittat på lite film och tagit det lugnt.
Men ni får ha det bra sålänge /

DreamLovers
Tilde ~


Ovido - Quiz & Flashcards