DreamLovers

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda & Tilde - 9 februari 2013 17:27

Hej ;)

Idag så har set varit en väldigt skön dag! Har bakat cupcakes & blev väldigt nöjd <3


Ha det bra ;)

Av Amanda & Tilde - 8 februari 2013 20:18

Hej <3

Idag så har jag varit på stan med Josefine. Gick runt i en massa olika affärer & köpte med en ny tröja från Bik bok. Nöjd <3

Sen imorgon ska jag nog vara med kompis, men jag får se vad som händer helt enkelt!

Men ni får ha en bra fredagkväll allihopa. <3

DreamLovers
Tilde


Av Amanda & Tilde - 4 februari 2013 16:52

Hejsan!!

Igår var vi hos Alicia, Sebastian och Matilda och fikade sedan idag har jag inte gjort alls mycket varit i skolan och ritade av blunder på bilden alltså lilla sjöjungfruns lilla fisk.
Annars ska jag inte göra mycket idag lite läxa inför matte provet vi har imorgon:)

Dreamlovers
Amanda!!;)

Av Amanda & Tilde - 1 februari 2013 19:27

Hej <3

Idag så har jag varit i stan efter skolan med Kajsa & Alexandra.
Shoppade ett nytt armband, tröja och lite presenter!
Kul <3

Nu kommer det bli en slapp fredagskväll framför TV:N med familjen. Så ha det bra nu alla ~

Ovido - Quiz & Flashcards