DreamLovers

Alla inlägg under mars 2013

Av Amanda & Tilde - 15 mars 2013 18:42

Nu känns det väldigt skönt att det är helg, speciellt eftersom vi har haft prov idag med.
Idag efter skolan så har jag legat i soffan och tittat på Pretty Little Liars. Så tagit det lungt helt enkelt <3

Imorgon så ska jag till stan med min kompis Josefine & shoppa lite !
Så det ska bli jätte kul.

Men nu får ni ha en bra fredagkväll
DreamLovers
Tilde

Av Amanda & Tilde - 9 mars 2013 18:14

                                   


Ha en fortsatt trevlig mellokväll!!


DreamLovers

Amanda och Tilde ♥

Av Amanda & Tilde - 5 mars 2013 21:49

Hejsan

Idag har jag varit hemma från skolan samt igår så jag har inte gjort ett ända dugg dessa två dagar, men imorgon så ska jag verkligen till skolan;)
Så det är skönt!!

Dreamlovers
Amanda

Av Amanda & Tilde - 2 mars 2013 19:02

Hejsan

Idag så har först jag & Amanda N varit här hemma hos mig lite, sen så var vi och Lena på bio och såg Berättelsen om Pi.
Väldigt bra <3

Sen så var vi och åt på Rosegarden. Det var jätte gott <3
Så har haft en väldigt bra lördag!
Nu ska jag mysa och titta på melodifestivalen snart så ni får ha det så bra !

DreamLovers
Tilde

Av Amanda & Tilde - 1 mars 2013 21:46

Hej på er!

I onsdags så hade vi Friluftsdag & jag och mina kompisar var i Vångsbacken och åkte skidor.
Det var väldigt roligt, och extra roligt för att jag aldrig varit där innan !

Sen annars så har det varit helt vanliga skoldagar..

Idag på eftermiddagen var jag inne en runda på stan & köpte nya byxor, så blev väldigt nöjd.
Längtar med till imorgon för då kommer Amanda N hit så det ska bli jätte kul <3

Ha det bra ~
DreamLovers
Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards