DreamLovers

Alla inlägg under maj 2013

Av Amanda & Tilde - 10 maj 2013 21:43

Idag så var jag, Amanda & Maja på Emporia & det var så himla kul.
Åkte tåg dit på morgonen och åkte hem senare på kvällen. Det blev såklart en hel del shopping !

Jag shoppade blandannat en tröja från Gina Tricot, ett par shorts från Bik Bok, örhängen från Bik Bok och kläder från Björn Borg.

Ha det så bra!
DreamLovers
Tilde <3


Av Amanda & Tilde - 9 maj 2013 19:05

Hej !!

Här kommer lite bilder som vi var ute & fotade idag.
Imorgon så ska vi ta tåget till Emporia och shoppa hela dagen, så det ska bli jättekul.

Men ni får ha det så bra <3
DreamLovers
Amanda & Tilde

Av Amanda & Tilde - 4 maj 2013 22:59

Hejsan !!

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag:/
Men igår så käkade jag glass med två klasskompisar :)) Och idag kom Alicia och vi har passat henne idag vi har varit i stan och kollat på IFK !! SM - Final..!!! Nästa;)
Och nu sitter jag hos mina kusiner och vi har grillat det var jätte gott!!

Men vi ses senare!!;)

Dreamlovers
Amanda<33

Av Amanda & Tilde - 1 maj 2013 16:41

Hejsan på er.

Igår så var vi och firade Valborg hos mina släktingar och vi hade en egen liten majbrasa. Mysigt <3

Här kommer lite bilder.

Ni får ha det så bra !
DreamLovers
Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards