DreamLovers

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Amanda & Tilde - 2 oktober 2011 19:37

Tjena!


Här kommer en liten snabb bloggning typ<3


Nu har vi precis ätit kvällsmat & snart ska vi börja titta på lite TV:).


Hoppas ni har lagt märke till bloggens nya Make Over och jag hoppas

att ni gillar den.


Kommentera gärna vad ni tycker!


Ve ses/


DreamLovers

Tilde:)

Av Amanda & Tilde - 2 oktober 2011 16:56

Hallåjsan<3


Nu så är Alicia hemma hos oss och dom har ätit mat här och sen kommer våra kusiner och då ska vi fika och sånt med dom;)


Men här är en bilder på Alicia:)


Sååå Sööööt!

  Här är en bild på hennes nya baby gym!

  Fast det är lite fel monterat;)


Vi ses/


DreamLOvers!

Amanda<3

Av Amanda & Tilde - 2 oktober 2011 16:50

Hejsan:)


Här är lite om dom senaste dagarna!


Fredags:


Min kompis Amanda sovde över hos mig!

Vi hade på våra OnePiece,s hon hade en blå och jag en rosa<3

Vi satt på bommarna ute och vinkade till alla bilar som åkte förbi!


Här är en bild på min Onepiece:

 

Lördag:


Jag och Amanda lekte Robinson med min lillasyster Maja;)

Och vi hoppade hopprep och ja lite sånt och min pappa byggde ett hus til vår kat Maggie

Här är huset till Maggie:


 

Söndag:


Jag har varit med Tilde och vi har ändrat om lite på bloggen som ni kanske ser;=)


Japp,..Det var nog allt vi sesXD


DreamLovers/

Amanda!


Av Amanda & Tilde - 2 oktober 2011 12:48

Hello<3


Just nu så är vi och vi har precis gjort Dagens Outfit så den kan ni titta på

och kanske få lite tips:)


Snart ska Tildes Mamma & Pappa iväg och då kommer vi vara hemma själva<3

Och då får vi se om bloggen kanske kan få en liten Make over?


Har ni någon ide så skriv gärna en kommentar om ert förslag!?


 


Vi ses/


DreamLovers

Tilde & Amanda


Vårt humör idag:    

Av Amanda & Tilde - 2 oktober 2011 12:13

Tjenixen:)


Här kommer lite bilder från Dagens Outfit.


Hoppas ni gillar bilderna:



       

Tildes kläder:

Kofta: New Yorker

Tröja: Gekås

Skor: Converse


Amandas kläder:

Tröja: H&M

Leggins: H&M

Skor: Skopunkten


Vi ses:)


DreamLovers

Amanda & Tilde<3


Ovido - Quiz & Flashcards