DreamLovers

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Amanda & Tilde - 23 oktober 2011 17:11

Hej alla läsare!


Idag så har jag varit med Amandas familj på Ikea i Älmhult.

Där gick vi runt och shoppade lite olika saker, fikade mm.


Jag köpte i alla fall ett nytt täcke och muffinsformar som vi kan baka med hemma.


Nu är jag hemma hos min Mormor & Morfar på middag och nu väntar en god efterätt.


Nästa vecka så kommer det in lite prov i skolarbetet så det blir nog inte så

mycket bloggning, men jag ska försöka hinna med lite i alla fall.


Ha det bra så ses vi snart på Bloggen


 


DreamLovers

Tilde


Mitt humör idag:    

Av Amanda & Tilde - 23 oktober 2011 11:36

Tilde har sovit hos mig idag

och vi har kollat på fångarna på fortet här är en bild:


 

Vi hade A GREAT TIME!XD


Här är bilder på vad vi har köpt på marknaden:


     

Vi ses/

DreamLovers<3


Amanda & Tilde!


Ovido - Quiz & Flashcards