DreamLovers

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Amanda & Tilde - 15 augusti 2011 20:52

Nu har jag en sådaär underbar tyst kväll och då undrar ni varför jag är så glad.... Maja sitter inte här inne som en irrerterande syster bredvid mig:)


 

Vi ses/


DreamLovers!

Amanda;)


Mitt humör idag:   

Av Amanda & Tilde - 15 augusti 2011 18:24

Tjenamojsan!


Nu har jag fixat bilderna från MFF-Milan!


Här kommer de:


        Text på himlen innan innan match ( COOLT )   Milan   Uppvärmning:D   Här är Zlatan innan match!



Vi ses   


DreamLovers

Tilde<3

Av Amanda & Tilde - 15 augusti 2011 16:35

Hejsan Hoppsan!


Nu har jag och Mamma bakat äppelpaj.

Den ser jätte god ut mmm...

Här är den...


   

Vad tycker ni ser den god ut kommentera gärna!


Vi ses/


DreamLovers

Amanda!


Mitt humör idag:   

Av Amanda & Tilde - 15 augusti 2011 13:06

  Hejsan Svejsan allihopa


Som ni säkert vet så var jag igår i Malmö och tittade på MFF-Milan....!

Först blev det  2-2 & sedan så vann Milan med straffar!


Det var kul att få se hur det gick.

Bilder kommer senare   


 


Ha det bra och vi ses senare idag!


DreamLovers

Tilde;)

Av Amanda & Tilde - 15 augusti 2011 09:40

Hejsan:)


Idag ska jag pyssla lite sedan ska vi göra äppelpaj! Mumms...! Men först ska vår katt Maggie på vaccination!

Imorgon ska jag gå på stan med min bästa kompis Tilly det ska bli riktigt kul jag kommer lägga upp bilder på vad jag har köpt:)


  

Vi ses/


DreamLovers

Amanda!<3


Mitt humör idag:   

Ovido - Quiz & Flashcards