DreamLovers

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Amanda & Tilde - 18 augusti 2011 18:11

Hej<3


Idag var det första skoldagen och nu börjar det vanliga med

läxor, prov, träningar mm.


Idag på sista lektionen fick vi nycklen till våra skåp och imon

blir det första gången för mig vi har skåp!!!!


För en liten stund sedan så bestämmde jag och Amanda att vi skulle sova över på Lördag när våra föräldrar ska på fest.

Det ska bli kul...!


Japp, nu måste jag gå men vi ses<3

DreamLovers

Tilde:D



Av Amanda & Tilde - 18 augusti 2011 15:52

åhh den var jobbig.

Men vi hade iallafall lyx vi började nio slutade 12.30 :)


Och jag tyckte det var jobbigt men snart ska jag kolla på fångad så måste gå!


Här en bild på dagen innan vi skulle till skolan<3


 

Vi ses/


Dreamlovers

Amanda


ps: säljer ni jultidningar i år? jag gör med min lillasyster ;)

Ovido - Quiz & Flashcards