DreamLovers

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Amanda & Tilde - 2 september 2011 19:50

Hej läsare! Just nu så sitter jag och tittar på fotboll mellan Sverige & Ungern? Vi får hoppas att Sverige VINNER <3333. Imorgon så ska jag till min kompis kalas med några kompisar. Så det får vi hoppas blir kul;) Ha det bra och fortsätt titta på bloggen!! DreamLoversTildeMitt humör idag: Happy <3

Av Amanda & Tilde - 2 september 2011 18:37

Var inne lite på youtube och så en jättebra video och jag skulle vilja visa den för er<<<3


Det var Avril Lavinge - When your gone


SO ENJOYED  


 

Vi ses/


DreamLovers

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 2 september 2011 18:13

Äntligen helg och det är inte bara det det är studiedag på måndag också för mig gällefall;)


Har ni sett robinsson än jag hejar nog på Denise och Hanna!


Vem eller vilka hejar ni på?

Skriv gärna här då:)


Dagens bild;)


  


DreamLovers

Amanda


Vi ses/

Ovido - Quiz & Flashcards