DreamLovers

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Amanda & Tilde - 18 september 2011 21:33

Godnatt bloggen<3


Här är lite bider från när Matilda, Sebastian och Alicia var hos oss:


   

Vi ses/


DreamLovers

Amanda<3


Mitt humör:   

Av Amanda & Tilde - 18 september 2011 17:40

Jag har nyss bakat Mormors chokladkaka;)

Mumms... 


Här är en bild på kakan:


   


Ser den god ut<3!


Vi ses/


DreamLovers<3

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 18 september 2011 16:25

Hej!


Nu har jag varit hemma själv en stund sen Amanda åkte hem men nu har Mamma &

Mormor kommit hem från shoppingrundan så nu blir det nor mest en vanlig Söndag.


Nästa vecka blir en färre skoldag eftersom att vi har Sudiedag på Fredag, så det ska bli skönt med en extra dags ledighet.


Här kommer en snabb bild på mig:



  Vad tycks?


Ha det bra så ses vi snart!<3


DreamLovers

Tilde:D


Mitt humör just nu:    

Av Amanda & Tilde - 18 september 2011 15:34

Jag kom just presis hem från Tilde och vi hade jättekul!


Och jag hoppas ni har lägt märke till ändringarna på bloggen<3

Här kommer lite bilder tagna hemma hos Tilde<3


Sååå Söööt!

       

Vi ses/


DreamLovers:)

Amanda<3


Av Amanda & Tilde - 18 september 2011 15:29

Jag kom presis hem från Tilde och nu har det börja regna lite:)


Idag kommer Matilda och Sebastian hit och jag lovar att lägga upp lite bilder på bloggen;)


 

Ha det mysigt!


Vi ses/


DreamLovers

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 18 september 2011 12:22

Här kommer Dagens Outfitt:


Hoppas ni gillar den!



  Ny Tigers ( Snyggt! )  

Ny Tigers tröja: Gina tricot


Amandas jeans: Kappahl


Tildes jeans: H&M


Kommentera gärna om det är något mer ni undrar/


DreamLovers

Amanda & Tilde<3


Vårt humör idag:    

Ovido - Quiz & Flashcards