DreamLovers

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda & Tilde - 23 september 2012 11:59

Hej!

Idag så kom min kusin Frida och klippte mig och det blev jätte bra ;)
Nu så ska jag iväg till Matilda och sebastian och hjälpa henne packa i hop i deras lägenhet till huset dem har köpt!

Ikväll händer nog inte mycket vi får se!

Ha det bäst!

Dreamlovers
Amanda <3

Av Amanda & Tilde - 22 september 2012 16:08

Hallå!


Idag så har vi varit i stan med Kajsa & Maja, vi gick först & åt lunch på Trendie.

Sedan var vi & shoppade lite i olika affärer & handlade godis!


Sen snart så ska vi fixa bloggen med en ny header & lite nya färger mm.


   


Amandas nya örhänge:


   


       


ha det bra //:)


DreamLovers

Amanda & Tilde

Av Amanda & Tilde - 18 september 2012 21:00

Hejsan ;)

Förlåt... Att det inte blivit så mycket bloggning, men det har varit mycket läxor mm.

Ska bli bättre!

Av Amanda & Tilde - 15 september 2012 21:05

Hej
Idag så har jag först varit & tittat på Teos fotbollsmatch. Sen nu så har Nellie ( min kusin ) & Mårten varit här & ny så är vi hos Mormor & Morfar.

Kul ;)

Här kommer dagens outfit:



Av Amanda & Tilde - 13 september 2012 20:36

Idag så har vi haft studiedag!, skönt.
Jag & Kajsa var i stan & tittade i lite olika affärer, fikade mm.

Sen nu på kvällen så har jag kännt mig lite hängig så jag var hemma istället för dansen, och gjorde klart lite läxor. Men nu känns det bättre!

Ha det bra!
DreamLovers
Tilde <3


Av Amanda & Tilde - 10 september 2012 13:37

Hejsan!


Nu är det måndag och skolan har börjat efter en skön helg.

Idag åktee jag hem från skolan för jag mådde inte så bra men nu mår jag bättre!


Sen ska jag nog gå ut och ta lite friskluft senare idag!

:)


Här är lite gammla bilder:




              

         

   


DreamLovers

Amanda ♥


Av Amanda & Tilde - 9 september 2012 20:30

Tjena!
Denna helgen har varit jätte roligt för Alice & hennes familj har varit här och sovit över. Hade riktigt roligt <3

Nu tittar jag på X factor med familjen


Ovido - Quiz & Flashcards