DreamLovers

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda & Tilde - 8 september 2012 23:52

Hej
Nu åkte våra kompisar hem och jag ska ska gå rakt till sängs!
Nästa år så planerar vi att åka till side alltså Turkiet.
Vi får se... Imorgon skulle jag på kalas till Alicia som fyller ett år.
Sen får vi se vad som händer;)

Vi ses
Amanda!!

Av Amanda & Tilde - 8 september 2012 18:03

Hejsan!
Idag kommer några kompisar till oss och äter och fikar!
Imorgon ska vi på kalas till Alicia som fyller ett år :)

Dreamlovers
Amanda

Av Amanda & Tilde - 7 september 2012 22:05

Av Amanda & Tilde - 4 september 2012 20:57

Hej!
Idag har jag varit på biblioteket och pluggat med Olivia ...typ;)
Sen nu kollar jag på Robinsson och har ätit glass:)
Imorgon ska jag va med Tilly och Olivia efter skolan!

Dreamlovers
Amanda!

Av Amanda & Tilde - 4 september 2012 20:27

Hej
Idag så har det varit mycket träning!
Först så vandrade vi i skolan med alla 7:orna.
Vi gick 1,2 mil ungefär, så trött var man efteråt!

Sen så var jag hemma en sund & när Teo hade träning så var jag, mamma & hennes kompis var ute och sprang.
Så nu är man trött!!;)

Men ha det bra /
DreamLovers
Tilde <3

Av Amanda & Tilde - 2 september 2012 21:06

Hej

Här kommer några bilder på mina nya kläder från Bik Bok !!;)


Av Amanda & Tilde - 2 september 2012 20:10

Hallå

Idag var jag, Tilde och Kajsa gjort lite hinderbana det var jätte kul!
Sen nu kollar jag på lite Tv och äter chips!
Imorgon är det måndag så då får man gå upp tidigt till skolan:(

Dreamlovers
Amanda;)

Av Amanda & Tilde - 1 september 2012 22:45

Hej

Nu sitter jag, Maja, Tilde och Kajsa och kollar på film i soffan! Vi har varit ute på lekplatsen och vi har lagat tacos helt själva ....visst är vi duktiga.

Ovido - Quiz & Flashcards