DreamLovers

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Amanda & Tilde - 14 november 2012 21:22

Hallåjsan!

Idag har jag gått i skolan som vanligt Men efter skolan så var vi på Gittans tygkälla i Rinkaby det var mängder av tyg och rum efter rum.... Vi var där för att i julklapp till söta Alicia ska hon få uppstoppade bokstäver med hennes namn i rosa härliga färger!!
Men på tisdag då blir jag äntligen fjorton... Jag som har väntat ett år på det ;)

Vi hörs senare!!

Dreamlovers
Amanda

Ps: Bild från skolan!!
På bilden från vänster Tilly, jag, Olivia;)

Av Amanda & Tilde - 14 november 2012 21:14

Hejsan förra helgen så har jag glömt att skriva om att jag har bakat Choclate Chip Cockies och även en blåbärspaj och på blåpärspajen så hade jag vit riven choklad och det var jätte gott;) och vi hade min storebror på besök då och då tog pajen slut snabbt!!

Vi ses då//

Dreamlovers
Amanda<33

Hej

Av Amanda & Tilde - 14 november 2012 21:12

Tjena.

I Söndags så firade vi Fars Dag & på morgonen åt vi frukost på Sandhem med mormor, morfar, farmor & farfar.
På dan så var jag och dansade med danskompaniet i typ 7 timmar. Så jag var rätt trött efter.
Sen på kvällen så hade Teo bakat tårta, så det blev lite myys <33


Nu imorgon så ska vi ha Friluftsdag i skolan så det blir inga riktiga lektioner.
Skönt ;)

Ha det bra /
DreamLovers
Tilde <3

Ovido - Quiz & Flashcards