DreamLovers

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Amanda & Tilde - 26 november 2012 20:55

Förlåt att jag inte bloggade igår!
Vi håller på att måla & tapetsera mitt rum. Så håller på att rensa ut lite saker...

Igår så var jag först hemma hos Amanda N & vi hade riktigt roligt.
Sen var vi på kalas hos Farfar! <3 <3

Av Amanda & Tilde - 26 november 2012 14:12

Hej hej!!

Igår var jag i stan med två kompisar och vi gick runt på stan där det var en massa julstånd där dem sålde allt från smycken till lussebullar!!;) mums!
Vi fikade på pepparksgrisar! Och shoppade lite!!

Dreamlovers//
Amanda

Av Amanda & Tilde - 26 november 2012 13:58

Hallåjsan!!

I lördags hade vi kalas här för mig;) vilket var kul!
Det var fullt hus och Alicia sprang runt överallt så vid nio tiden hade hon somnat och det var väldigt tyst ;))

Men vi ses//

Dreamlovers
Amanda!!

Ovido - Quiz & Flashcards