DreamLovers

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Amanda & Tilde - 26 december 2012 18:23

Tja.

Idag så var jag & mamma en liten runda på stan och köpte blandannat ett nytt mobilskal till mig från glitter, och så var vi inne & fixade min telefon.
( det var fel på sim kortet innan ).
Riktigt nöjd <3

Sen så var vi inne och åt lunch hos mormor & morfar, och efter det så var vi på bio hela familjen. Såg " Sune i Grekland ". <3

Ja imorgon så ska jag vara med Amanda & Amanda N, så det ska bli roligt!

Ha det bra
DreamLovers
Tilde


Av Amanda & Tilde - 26 december 2012 10:37

Hejsan alla glada. ♥


Jag är själv riktigt nöjd med min julafton & allla fina presentaerna. Blev riktigt nöjd.

På julafton var vi med mammas släkt & det var vi igår också.

♥♥


Här kommer lite bilder från julafton & saker som jag har fått:



                           


Kramar ♥


DreamLovers

Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards