DreamLovers

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Amanda & Tilde - 30 december 2012 21:56

Hejsan!

Idag så har jag, mamma & mormor varit på Ikea i Älmhult. Handlade en nya hylla till mig, och lite andra saker.
Så nu har vi precis satt upp den och jag blev verkligen supernöjd!
Det är bara lite fler foton till ramarna som måste fixas!

Sen imorgon på eftermiddagen ska vi åka till våra kompisar i Halmstad & fira nyår där. Har inte träffat dem på väldigt länge så det ska bli kul <3

Ha en bra kväll /
DreamLovers
Tilde


Av Amanda & Tilde - 30 december 2012 15:55

Hejsan!!


Idag har jag och Cajsa stylat och fotat Clara och Maja!!

Annars har jag inte gjort mycket idag, Imorgon är det nyår och vi ska upp till våra kompisar och fira:)


Här är några av bilderna vi tog idag:


               


Ha det bra!!


DreamLovers//

Amanda♥

Ovido - Quiz & Flashcards