DreamLovers

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Amanda & Tilde - 14 mars 2012 17:51

Lite vårbilder. . . ! ♥


   



Ha det BÄST!!


DreamLovers

Amanda

Av Amanda & Tilde - 14 mars 2012 17:40

Hejsan!!


Förlåt för jag inte bloggade igår men jag hann inte för sen tränade jag och hade mycket läxor. . . .

Men idag ska inte jag göra något speciellt kanske göra lite läxor för vi har prov imorgon " Önska mig lycka till "!!   


   


Vi ses/


DreamLovers

Aamanda

Av Amanda & Tilde - 14 mars 2012 17:04

Hejsan


Idag så har det varit studiedag & det har varit såå skönt att få kunna göra lite vad man vill !!


Var mest bara hemma & gjorde lite läxor, tog foton, läste lite & var ute i det fina vädret.

Var så skönt när man gick utan jacka och kunde sätta sig bara vid solen, och

börja läsa med solen som värmde.


Just nu så vill man att det bara ska va helg, men några dagar i skolan till bara.


Som sagt så var jag och fotade lite & här kommer bilder:



         

Fikade också lite granna ♥


Ha det bra/


DreamLovers

Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards