DreamLovers

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Amanda & Tilde - 28 mars 2012 20:15

Här är två bilder från Vintern 2009: Jag och min kusin (Frida)


   


Haha fin bild XD


Vi ses/


DreamLovers

Amanda ♥ 

Av Amanda & Tilde - 28 mars 2012 20:13

Hejsan förlåt men jag hann inte blogga igår. . . . Men idag bloggar jag iallafall. . . . !


Idag har mamm köpt makaroner sådana som Tilde hade för inte så länge sedan ♥

Men nu måste jag gå har liksom geografi prov imorgon och måste plugga 


   


Ha det BÄST!!


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 28 mars 2012 17:23

Hej Allihopa ♥


Just nu sitter jag vid datorn lite, snart så ska jag plugga lite mer på mina glosor!


Nu så är det ju bara några dagar kvar tills det blir lov.

Ska bli väldigt skönt med lov nu efter alla dessa prov . . . . . .


Vi hade också muntlig redovisning idag i skolan, det känndes bra & tror det

blev bra också.


Men det är ju bara några dagar kvar nu ju ♥



 


En bild jag tog idag <3



Ha det bra nu /


DreamLovers

Tilde


  

Ovido - Quiz & Flashcards