DreamLovers

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Amanda & Tilde - 11 juli 2011 11:05

Hej allihopa  


Som ni säkert vet så kommer Amanda vara iväg ett tag så då kommer jag ta hand om bloggen.....!


Här är en rolig historia, Hoppas ni gillar den:

Erik sa till sin pappa:
- När jag blir stor ska jag gifta mig med farmor.
Pappa:
- Det kan du väl inte göra? Det är ju min mamma.
Erik:
- Men du gifte ju dig med min mamma!


Imorgon så kommer jag att lägga upp foton från Rix Fm festival, självklart blir det coola bilder


Ses snart/

DreamLovers

Tilde     


  

Av Amanda & Tilde - 11 juli 2011 09:56

Hejsansvejsan


Nu ger jag mig iväg till Västervik med Fam Nilsson

Ska bli jätte roligt;)


Jag ska ta många bilder! Och vi ska bo i husvagn och jag och Amanda Nilsson har ett eget rum:)

Kommer hem på söndag


Vi ses/

DreamLovers

Amanda!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards