DreamLovers

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Amanda & Tilde - 30 juli 2011 12:25

Hejsan :D


Under domma senaste dagarna har jag varit i Fårabäck & i Malmö.

I Fårabäck såg både jag och Amanda en mycket rolig och oväntad grej.

När vi var ute och plockade bär inne i skogen sprang helt plötsligt

ett rådjur förbi och vi blev väldigt chockade, Rådjuret sprang typ 10 meter framför oss!

Igår var jag på The studio och det var super roligt....

Vi blev fotograferade och sminkade och det blev väldigt fina bilder.


Här är lite bilder:


      Kommentera gärna<3

Ha det bra och ses snart

DreamLovers

Tilde   


Av Amanda & Tilde - 30 juli 2011 10:02

Hello


Idag vet inte jag riktigt vad jag ska göra helt uttråkad 

Men jag får väl hitta på något när både mamma och pappa har semester !


Nu måste jag gå!


DraemLovers

Amanda!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards