DreamLovers

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Amanda & Tilde - 31 juli 2011 22:28

Hejsan Svejsan<3

Idag har jag och min familj varit och tittat på det stora scoutlägret Jamboree.

Det var väldigt stort och superhäftigt att se.

Där kunde man gå gunt och åka karuseller på ett Tivoli, åka Fanballs klättra klättervägg och mycket mycket mer....


Här kommer lite bilder:


I början av lägret

  Här fick jag en Hennatatuering<3     Kommentera gärna vad ni tycker

Ha det bra och ses snart

DreamLovers

Tilde :)

Av Amanda & Tilde - 31 juli 2011 09:44

Med måånga butiker och idag ska jag vara med  Amanda N idag och det kommer bli riktigt roligt. Som ni säkert vet så är Amanda N Tilde,s kusin


Men nu måste jag göra mig ordning för en Funny Day  


DreamLovers

Amanda!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards