DreamLovers

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda & Tilde - 7 november 2012 16:04

Hej!


Idag har jag bara sovit för att jag hade ont i huvudet och jag stannade hemma från skolan idag.

Men imorgon blir det nya tag och vi börjar inte skolan förrän 09.10 så det blir sovmorgon för min del:)


Igår hade jag Badminton träning kl 20.00 till 21.30 !!

Nu gör min lillasyster Kärleksmumms och hoppas att dem blir goda :P


 


Vi ses snart!


DreamLovers!

Amanda<3

Av Amanda & Tilde - 6 november 2012 19:38

Tja.

Nu kommer det några bilder på det jag handlade på Emporia i Lördags.

Det var två stycken tröjor från Gina Tricot & ett halsband från Pieces:


Av Amanda & Tilde - 4 november 2012 16:35

Hallå


Nu så har vi bakat hallongrottor och dem blev jätte söta!

Men nu ska vi gå och fika på våra mästerverk<3


Här kommer våra underverk:


                 


Ha det BRA!!


DreamLovers

Amanda<33

Av Amanda & Tilde - 4 november 2012 14:37

Hej ♥


Nu så har vi varit ute & fotat, och redigerat bilerna lite grann.

Sen så har vi fixat en ny header till bloggen och lite blandade färger..


Här kommer bilderna: ♥♥



                       


Have a good time..


DreamLovers

Amanda & Tilde

Av Amanda & Tilde - 3 november 2012 16:30

Nu ska jag iväg till min kompis och vi och en till ska han en halloweenfest!

Men vi ses senare//

Dreamlovers
Amanda<3

Av Amanda & Tilde - 2 november 2012 21:08

Dreamlovers
Amanda;)

<3

Av Amanda & Tilde - 2 november 2012 21:02

Nu idag så har jag och min kompis varit på stan en runda. Hade riktigt roligt ;))

Sen nu så myser jag framför TV:n med gott..;)
Sen imorgon så ska jag med Teo på handbollscup tidigt imorgon.
Sen så ska vi med gå på Emporia så det ska bli jättekul!

Ses!
DreamLovers
Tilde <33

Av Amanda & Tilde - 2 november 2012 16:02

Hej!

Idag har jag gjort maränger och dem är verkligen söta;)
Annars har jag inte gjort mycket alls.
Och imorgon ska jag på halloween fest !!

Ha det bra!!

Dreamlovers
Amanda?

Ovido - Quiz & Flashcards