DreamLovers

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Amanda & Tilde - 4 juli 2012 19:40

Hejsan på er!


Idag så var min kusin här och hon är häst intresserad så hon tog med sin Häst från ridskolan och den heter Bysen och då ville såklart jag också rida lite granna.


Så här är lite bilder när jag rider i Shorts och linne ♥


     


Ha det BRA och förlåt för att inte jag bloggat på ett tag!


DreamLovers

Amanda :) 

Av Amanda & Tilde - 4 juli 2012 19:30

Hejsan


I Måndags var jag ännu på en trip på Tosselilla men denna gång var jag där med Cajsa, Clara och Lotta!

Det var Jätte KUL!

Vi åkte jätte mycket karruseller och badade och hade kul!!!


Vi fick upp Clara också på Både Fritt Fall och Virvelvinden ♥


Här är lite bilder:


       

Radiobilar det var ganska svårt att backa och gasa :)


   


Luftballonger!


     


Extreamfly ♥


             


Fritt Fall


           


Och Badet <3


Hejdå på er !


DreamLovers

Amanda ♥

Ovido - Quiz & Flashcards